Kun yritän allekirjoittaa lähtevän postin Evolutionissa niin tulee virheilmoitus
Tarkka virhe: Peer's sertificate has been marked as not trusted by the user (-8172) - SMIMEEncKeyPrefd-attribuuttia ei voi lisätä
Viten asian voi korjata?
Henkilökortti. Jatkoa
4
584
Vastaukset
- Anonyymi
En ole ihan varma että onko kyse tästä, mutta jos kyseessä on oma itse tehty sertifikaatti, niin se pitää sitten ensin tuoda/lisätä käsin sovellukseen. Jos ei ole, niin kannattaa tarkistaa että onko sertifikaatti esim. vanhentunut tms...
- Anonyymi
Ei itse tehty vaan aivan virallinen suomalainen henkilökortti. Eikä vanhentunutkaan. Pari viikkoa vanha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei itse tehty vaan aivan virallinen suomalainen henkilökortti. Eikä vanhentunutkaan. Pari viikkoa vanha.
Sitten siitä kortista pitää varmaan tuoda se sertifikaatti siihen sovellukseen erikseen...?
- Anonyymi
Miksi sinulla on tuo vieraan maan kielellä, asenna suomenkielinen, niin on helpompi ymmärtää nämä avainparien hakkiminen.
https://help.gnome.org/users/evolution/stable/mail-encryption.html.te
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236