Pääministerille 850 euron aamiaisetu on niin pieni asia, että hän ei edes tiennyt sellaista edes olevan. 850 eurolla elää moni lapsiperhe koko kuukauden. Sosialisteille se on vaan normaalia tuloa muiden avustusten joukossa, ettei sitä edes huomaa saavansa.
Suureen sosialismiin kuuluu kyllä se, että eliitille maksetaan erikois
etuja, joihin kuuluu myös ateria palvelut.
On turha väittää, että kyse olisi tietämättömyydestä.
Tämä maassa yleisesti oleva tapa on oksettava. Toiselle annetaan etuisuuksia siten että edunsaaja voi kiinnijäädessään puolustuksekseen sanoa ettei ole tiennyt asiasta.
Kuten HUS johtaja nyt demari kansanedustaja, ei ole tietävinään aikansa sadoista miljoonista.
Kyllä Marin tiesi. Hän on sentään pääministeri.
Tiesi myös ennakkoon miehensä osa-firman konkurssista johon tuli tukeja
vaikka ei ollut liikevaihtoa.
Hyvin ikävää kansalaisten kannalta kumn tuollaiset pääsee maanjohtoon.
Maa kohta kontallaan, aika tehdä suuria muutoksia maan johtoon
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lnden loikkasi vasureista nakertaan sdp korruptio jalaa.
- Anonyymi
Marinkin on todellisuudessa vasemmistolainen sosialisti, ei demari:
https://blog.kauppalehti.fi/metrossanukkuja/kuntavaalien-ylla-leijuu-sosialismin-katku
- Anonyymi
Jalkaa. Linden on leuhka jätkä.
- Anonyymi
Vasuri mieleltään ja puheiltaan -leuhka !
- Anonyymi
Tarkoituksenmukainen etu paskaduunissa mutta avoimesti kiitos.
- Anonyymi
Pääministeriys on pienipalkkainen pätkäduuni.
- Anonyymi
??? muut käskynkää sopparit lahjuksii jne
- Anonyymi
Jokainen muu hallitus on ollut parempi kuin kepu hallitus terijoen hllitusta lukuunottamatta. Jos kepulainen vänkyrä politiikka määräisi, niin olisimme osa venäjää muista suomettuminen.
- Anonyymi
Marin ei ole demari, se pitää paikknsa myös itse sen kertoi.
Sanoi että politiikkaan tullessaan ensin ajatteli liittyä vasemmistoliittoon tai
vihreisiin.
Ajatellutkin, jos Sanna Marin kaatuu tähän vaaliin, loikkaako ensin mainitsemiinsa puolueisiin, kun ideologinsa on siellä. - Anonyymi
Ja Ay-liike lakkoilutti lasten ruokien tekijöitäkin, on ne härskejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899