Hei, olen 13v tyttö ja haluaisin olla isona näyttelijä.
Olen haaveillut näyttelijäksi pääsystä jo monia vuosia. Taustaa minulla on se että olen harrastanut tanssia 10 vuotta ja olen aina tykännyt esiintyä esim. koulun juhlaesityksissä. Ollaan iskän kanssa luettu teatterikorkeakoulun kaikista sisäänpääsy jutuista ja odotan sitä innolla.
Aion kyllä ensin käydä lukion kunnolla.
Siksi kirjoitan tätä tänne koska olen miettinyt jo aika kauan ulkomailla opiskelua/kouluttautumista.
Haluaisiko joku fiksumpi kuin minä kertoa mitä esim. Amerikassa, Englannissa näyttelijäksi/ylipäätään opiskelu maksaa? Mutta voisiko sen tehdä sillä tavalla että se ei lyttäisi mitään minun unelmia?
Ja se että haluaisin (ehkä toivottavasti) olla näyttelijä ulkomailla ei tarkoita sitä että haluaisin suoraan Hollywoodiin kävelemään punaiselle matolle miljoonat taskussa. Ei, oon valmis tekemään töitä sen eteen että joskus voisin olla tuossa tilanteessa :)
Oisi kiva jos joku asiallisesti vastaa ja kertoo minulle.
<3
Näyttelijäksiamerikkaan
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377