Totuus on se että vaiikka kuinka

Anonyymi

pyrimme olemaan hyviä ihmisiä, isiä, äitejä, ystäviä ja jopa katolisia niin me teemme aina virheitä.Voimme olla hienossa avioliitossa ja sitten teemme syrjähypyn.Olemme vuosia olleet naimisissa ja aidosti rakastavana ja kirkossa käyneinä ja sitten posliinilautanen hajoaa ja mikään liima maailmassa ei korjaa sitä.Ensimmäinen raskas tie että petetyksi tullut puoliso on kauheassa shokissa koska on aiemmin uskonut puolisoa.Se shokki ja petetyksi tuleminen on sitä pahempi kuinka petetyksi joutunut puoliso on puhtaudessaan ja uskollisuudessaan elänyt.Alkaa vuosia kestänyt myrkyllisyyden vuodet ja sitten petetty puoliso tekee temput.Hän pettää myös ja katsoo mikä on petturin reaktiot ja ne voivat olla julmat ja pienet lapset näkevät tämän myrkyllisyyden joka leviää isästä ja äidistä ja lopulta koko suku kärsii ja yhteisö
Terveisin TS

2

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin se menee.Ja syy on se että me olemme vain ihmisiä.Voimme pidättäytyä seksistä vuosia mutta sitten kun pato murtuu niin voimakkaat nesteet synnyttävät lapsia.
      Tärkein on se kuinka sivistyneesti ja nöyrinä pystymme käyttämään voimiamme ja käyttäytymään ja viedä rakastettu puoliso alttarille

• Anonyymi

Olen myös itse miettinyt kun olen tutkinut sukuni tekemisiä ja tekemättä jättämisiä että mistä löytyy se armollinen ja siunauksellinen voima joka vapauttaa minut isäni ja äitini synneistä ja teoista.Misdä on se armollinen voima joka halkaisee kahleet suvusta ja pahoista teoista ja alkaa minullakin joskus vapaus ja löytää morsian jonka kanssa rakentaa hyvä elämä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe