Marin ei ole demari, se pitää paikkansa myös itse sen kertoi.
Sanoi että politiikkaan tullessaan ensin ajatteli liittyä vasemmistoliittoon tai
vihreisiin.
Ajatellutkin, jos Sanna Marin kaatuu tähän vaaliin, loikkaako ensin mainitsemiinsa puolueisiin, kun ideologinsa on siellä.
Myös kummastuttaa kun nyky demarijohto ei anna tilaa oikeitodemareille, vasenlaitaiset feministit niin vallassa etteivät salli ns " toisinajattelijoita" vaikka
nyt oikeitodemaritkin on aatteeltaan samoja vasemmsitosiiven kanssa, vaikkakin eroja on monissa mm taloudellisissa kysymyksissä.
Marinkin on todellisuudessa vasemmistolainen sosialisti, ei demari
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sunnuntaina nähdään jatkaako hallitus, veikkaan ei jatka !
Mahdoton pääministeripuolueen jatkaa jos tulee historian heikoin tulos.- Anonyymi
Naiset väistyy, tulee miehisempi SDP johto...otaksun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889