Mulla on tosipaha siitepölyallergia ja tuntuu ettei lääkkeetkään auta ollenkaan nii olisko ny jollain jotain ideaa miten sais helpotettuu tätä siitepölyallergiaa
Mikä auttaa siitepölyallergiaan
4
1357
Vastaukset
- Anonyymi
Syö lääkettä joka päivä...ei vain silloin kun kutittaa.Älä oleskele sisällä samoissa vaatteissa missä olet ulkona..Käy suihkussa ennen nukkumman menoa jotta siitepöly ei tartu huonekaluihin ja varsinkin tyynyyn.Ja kun tulet sisälle niin vaatteiden vaihdon jälkeen pyyhi hiukset märällä "rätillä" jotta siitepölyt poistuu.Älä missään tapauksessa kuivata ja tuulettele pyykkiä ja mattoja ulkona.Nämä keinot pitää minun allergia oireet kurissa ja olen todella allerginen..kaikelle mitä keväästä syksyyn kukkii.
- Anonyymi
Aina voi kokeilla eri allergialääkkeitä, maskista voi myös olla apua.
Itsellä on auttanut koivuallergiaan kun olen popsinut C-vitamiinia 20-50 grammaa päivässä. Antihistamiinia en ole enää tarvinnut ollenkaan.
- Anonyymi
D-vitamiinista ja kalaöljystä voi olla apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151