Demaripoliitikoilta ja puolueen taustavaikuttajilta vastauksia, mitkä syyt heidän mielestään ovat vaikuttaneet siihen, että SDP kärsii todennäköisesti sunnuntaina historiallisen suuren kuntavaalitappion.
Mielipidemittausten perusteella näyttää siltä, että pääministeri Sanna Marinin johtama SDP ottaa kunnolla takkiinsa sunnuntain kuntavaaleissa.
Perussuomalaisten aiempaa laajempi kuntavaalien ehdokaslista syö myös SDP:n kannatusta monissa Suomen kunnissa ja kaupungeissa.
Yleisenä syynä myös pidetään perussuomalaisten kovaa nousua, joka on vienyt SDP:ltä etenkin miespuolisia duunariäänestäjiä.
Missä raja kun Marin sanoo että hänelle riitti ? Varmaan jo alle 15 % ainakin.
Huono jatkaakkaan kasvottomana.
SDP tulossa historian paskimpaan vaalitulokseen
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Marin lapselliset kiukunpuuskat TV-ohjelmissa pistää oikee silmään, Koska SDP:lle on tulossa Tappio vaaleissa, PerusSuomalaiset syö SDP:n kannatusta ja Kokoomukselle menee osa !
- Anonyymi
Miksihän tuollainen kettutytön tyylinen päästettiin puheenjohtajaksi ?
- Anonyymi
Saako Kiuru enää viserltää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako Kiuru enää viserltää ?
Voi vaientua jos oikeistodemareita sallitaan.
- Anonyymi
Voi olla niin tyhmä ettei älyä erota.
- Anonyymi
Paska puolue, paska johtaja, paskat teot = paska tulos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889