Minkä vaikeustason reittejä kiipeätte? Oonko aivan surkea jos kiipeän 6a reittejä???? Oon siis harrastanu kiipeilyä joku 9kk
Vaikeustasot
Anonyymi
4
1749
Vastaukset
- Anonyymi
Oon harrastanu kiipeilyä 10 vuotta kiipeän 5-6a reittejä.
- Anonyymi
kiipeän 4a-5a reittejä kuukauden harrastamisen jäljiltä
- Anonyymi
Nyt näytetään naisten kiipeilyä Münchenissä. Hyvä laji katsella nuoria kaunokaisia.
- Anonyymi
Minä kiipeilin rikkaan naisen reittä pitkin hänen elämäänsä. Ei ollut helpoin reitti mutta sitkeästi kun uskoi määränpäähän pääsyn eikä luovuttanut niin perille päästiin. Nyt riittää kiipeily kun huippu on saavutettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224