Kampaajalle/parturiin

ex tempore?

Monet suomalaiset kuulemma käy tallinnassa parturissa tai kampaajalla. Onko niihin varattava aika etukäteen vai ottavatko ohikulkijoita? Eli onko heillä jonoja? Mitä suositellaan Viruhotellin lähellä?

19

3224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyn usein
    • käyn

kampaaja ja parturit löytyy het satamasta siinä kauppakeskuksessä tukanleikkuu naiset 11 euroa miehet 6 euroa permanentit 10eurosta eteenpäin käy

• Karmea röyhtäisijä

sataman kampaamoihin ohjaisi ketään. Mainitsemillasi hinnoilla saa palvelua Suomessakin - esim. ammattikoulut tekevät oppilastyönä, oppilaat (ja työtä valvova opettaja) ymmärtävät ja puhuvat suomea toisin kuin sataman venäläiset kampaajat. Tallinnassakin saa hyvää ja edullista palvelua, kun osautuu satama-alueen ulkopuolelle.

• Minun ei tuolla hinnalla kannata käydä kampaajalla Tallinnassa. Jos siellä hiusten leikkuu on 11 € ja minä täällä kotimaassa maksan vaki parturi-kampaajalleni 13 €. 2 euron säästö...pyh.

• tyytyväinen
        Karmea röyhtäisijä kirjoitti:

sataman kampaamoihin ohjaisi ketään. Mainitsemillasi hinnoilla saa palvelua Suomessakin - esim. ammattikoulut tekevät oppilastyönä, oppilaat (ja työtä valvova opettaja) ymmärtävät ja puhuvat suomea toisin kuin sataman venäläiset kampaajat. Tallinnassakin saa hyvää ja edullista palvelua, kun osautuu satama-alueen ulkopuolelle.

ja missä naisten tukka leikataan pitkästä hiuksista 11 eurolla ja miesten 6 eurolla ei kannata mennä merta edemmäs ollaan oltu hyvin tyytyväisiä kaverikin on käynyt muuallakin kuin satamassa pienissä putiikissä ok hyvä tuli eo ole suomessa kampaajalla käynyt varmaan pariin vuoteen käyn virossa ja satamassa ok

• missä
        Peppilottasikuriina kirjoitti:

Minun ei tuolla hinnalla kannata käydä kampaajalla Tallinnassa. Jos siellä hiusten leikkuu on 11 € ja minä täällä kotimaassa maksan vaki parturi-kampaajalleni 13 €. 2 euron säästö...pyh.

onko se naisten leikkaus miehiltä otetaan hesssa 20 euroa onpa halpa hinta mutta kun käy sillon tällön tallinassa sillon me leikkautamme karvamme eikä makseta 20 euroa kampaamoille

• täällä

Minun ei tuolla hinnalla kannata käydä kampaajalla Tallinnassa. Jos siellä hiusten leikkuu on 11 € ja minä täällä kotimaassa maksan vaki parturi-kampaajalleni 13 €. 2 euron säästö...pyh.

Ainakin täällä meillä nämä 13 euron kampaajat tekevät myös sen näköistä tusina työtä, että ennen menen Viroon yhdentoista euron kampaajalle ja saan todella hyvän, kauniin leikkauksen.
        Teen matkan ainakin näin kesäaikaan n.kerrankuussa ja hiukset hoidetaan samalla reissulla.

• täällä kirjoitti:

Ainakin täällä meillä nämä 13 euron kampaajat tekevät myös sen näköistä tusina työtä, että ennen menen Viroon yhdentoista euron kampaajalle ja saan todella hyvän, kauniin leikkauksen.
        Teen matkan ainakin näin kesäaikaan n.kerrankuussa ja hiukset hoidetaan samalla reissulla.

Olen käyttänyt samaa miespuolista parturi-kampaajaa noin 17-18 vuotta. Ei takuulla ole tusina työtä. Hinta on siksi alhainen kun olen vaki asiakas.

• missä

Olen käyttänyt samaa miespuolista parturi-kampaajaa noin 17-18 vuotta. Ei takuulla ole tusina työtä. Hinta on siksi alhainen kun olen vaki asiakas.

onko tämä helsingissä vai koti kampaamo parturi virossa liukuhihna työtä asiakas pos ja heti toinen pallille heti hyvää tulee ja halvalla

• kehtaisi

No en kyllä kehtaisi käyttää ketään hyväkseni,
        pitää arvostaa arvokasta käsityötä jota kampaajat tekevät, minusta tuo on jo hyväksikäyttöä jos noin halvalla kehtaa vuodesta toiseen käydä, pitäisi jo itse tajuta edes maksaa "riksaa"
        Jos kampaaja todella tekee hyvää työtä noin halvalla, niin ei hänkään paljon arvosta omaa työtään....Itse maksan tallinnassa kampaajalle aina viisi euroa riksaa kun hävettää niin halvat hinnat hyvästä työstä.

• Helsingissä
        missä kirjoitti:

onko tämä helsingissä vai koti kampaamo parturi virossa liukuhihna työtä asiakas pos ja heti toinen pallille heti hyvää tulee ja halvalla

On Pohjois-Karjalassa. On ihan oikea paruri-kampaamo liike ei mikään kotikampaamo. Toiminut parikymmentaä vuotta. Tietääkseni asiakaskuntaa ihan kiitettävästi, mutta ei suinkaan mitään liukuhihnatyötä.

• puolinen
        kehtaisi kirjoitti:

No en kyllä kehtaisi käyttää ketään hyväkseni,
        pitää arvostaa arvokasta käsityötä jota kampaajat tekevät, minusta tuo on jo hyväksikäyttöä jos noin halvalla kehtaa vuodesta toiseen käydä, pitäisi jo itse tajuta edes maksaa "riksaa"
        Jos kampaaja todella tekee hyvää työtä noin halvalla, niin ei hänkään paljon arvosta omaa työtään....Itse maksan tallinnassa kampaajalle aina viisi euroa riksaa kun hävettää niin halvat hinnat hyvästä työstä.

Hyöty on tässä. Minä annan tietokone neuvoja ja parturi-kampaaja leikkaa. Ei se minunkaan tietoni ihan ilmaista ole. Maksele sinä vaan riksaa missä lystäät. EVVK.

• maxelen
        puolinen kirjoitti:

Hyöty on tässä. Minä annan tietokone neuvoja ja parturi-kampaaja leikkaa. Ei se minunkaan tietoni ihan ilmaista ole. Maksele sinä vaan riksaa missä lystäät. EVVK.

Tottakai palkitsen hyvän työn ja "makselen riksaa"
        siellä missä siltä tuntuu !!!

Mutta sinähän annoit väärää tietoa tuon kampaajasi hinnasta jos lisäksi annat tietokone konsultaatiota kampaajallesi, eihän tuo antamasi hinta silloin pidä paikkaansa siihenhän pitää plussata tuo sinun työsi hinta.

• halpaa ja hiistiä

heti kun menettette sataman sataman ostosparatiin sinä satamassa ei piäs olalla mene satamanan ostos paratiin ppparturiin ja ja kampaamoon

• vuokrapaikoilla

Minun vakkari jo 6 vuotta Anny nyk Hely Aia 10 vastapäätä RIMI kaubahallia parhaat Viive ja Ludmilla ovat
      vuokrapaikalla eli heille maksetraan suoraan ja tulevat kun heidät tilaa etukäteen hely.oispuu@mail.ee. Viive on kerran viikossa Laune kylpylässä. Tämä on yleisin käytäntö harva on vakituista henkilökuntaa.

• kauneishoitola ilukeskus
    • kisulina

Kauniit paksut hiukseni nyrhittiin rumaksi ja pottamaiseksi malliksi joita olin nähnyt paikallisilla miehillä! Tympeä kampaaja ei enään osanutkaan hetki aiemmin puhumaamme englantia vaan hätisteli minut ulos liikkeestään kun yritin antaa palautetta työstään. Myös parille tuttavalleni kävi samoin, hiukset nyrhittiin ala-arvoisesti.

Noo menin sitten myöhemmin kotimaassa hiussalonkiin ja maksoin leikkauksesta 30€ ja aivan fantastinen tuli! Maksan mielelläni kotimaisesta laatutyöstä käypää hintaa.
      Ei enää koskaan virolaiskäsittelyä minun päähäni, tack!

• missä

missä hiuksesi tehtiin pöntöksi ja rumaksi sano liike satamassa heti kauppakeskuksessa tekevät hyvää jälkeä pitkät hiukset ok ja on hyvää

• kadun kun menin
        missä kirjoitti:

missä hiuksesi tehtiin pöntöksi ja rumaksi sano liike satamassa heti kauppakeskuksessa tekevät hyvää jälkeä pitkät hiukset ok ja on hyvää

Hiukseni ovat erittäin paksut ja luonnonkiharat, eli näiden leikkaaminen vaatii todellista taitoa. Tallinnalaisen kampaamon nimeä en halua edes muistaa enään, se oli lähellä keskustaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94