että Jeesuksen opetukset ovat hänelle merkityksettömät. Että sellainen ”profeetta” meillä on!
Teuvo sanoi toisella palstalla,
14
69
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin näin Teuvon sanat Jeesuksen opetuksia, kun hän mitätöi Jeesuksen opetukset ja tyrmistyin!
- Anonyymi
Sokea kanakin löytää jyvän. Hyvä Teukka.
- Anonyymi
<<TeuvoSuni
26.04.2021 19:23
UUSI
Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>> - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<TeuvoSuni
UUSI
Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>”Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistit ylistävät Teuvoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<TeuvoSuni
UUSI
Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>Huh huh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
<<TeuvoSuni
UUSI
Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>Huh huh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo saa ylistystä ateisteilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ateistit ylistävät Teuvoa.
*ylistävät
Kirjoitusvirhe piti olla
YLEISTÄVÄT
- Anonyymi
” Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?”
- Anonyymi
Luettavaksi terävää analyysiä Teuvo Sunin harhaopetuksista.
Löytyy Suomi24profetiat-sivulta.
17.6.2021 Osa 1...
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17007074/teuvo-sunin-harhaopetukset--osa-1----eksytys-kristinuskon-synnysta-
18.6.2021 Osa 2. Miten ”viha-apostoli” Suni kehittyi? Mittkä olivat taustat ja juuret?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17008332/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-2)--miten-viha-apostoli-kehittyi - Anonyymi
Osa 3- luettavana koskien Teuvo Sunin tapausta ja eksytystä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17009804/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-3)---sairas-puu----sairas-hedelma - Anonyymi
Tämä käy ilmi seuraavasta:
2021 13:11
Teuvolta kysyttiin näin Jeesus palstalla:
<< Hei Teuvo !
Mitä ajattelet tästä jakeesta : matt 5:44 : "Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, "
Oletko tehnyt tämän Jeesuksen käskyn mukaan ?>>
Ja Teuvo vastasi näin:
<<TeuvoSuni
UUSI
Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>
Siis Teuvo vastasi, että lähes kaikki Jeesuksen opetukset menettivät merkityksensä.
Nyt saimme tietää mikä mies Teuvo ei ainakaan ole. Hän ei ole kristitty, eikä Jeesuksen todistaja. - Anonyymi
Valeprofeetta on katkera vanha mies jolle mikään ei ole onnistunut, joten valhe tulee hänen suustaan. Kannattaa sellaista valehtelijaa karttaa kaukaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174