Oma mielipiteeni on että tämä lannoitebisnes kotinurmikon hoidossa on mennyt liian pitkälle, kustannukset ovat älyttömät. Itse omistan 5000m2 vanhan nurmikon ja olen sitä lannoittanut periaatteella 1/3 osa annostusohjeesta Nurmikon Kestolannosta keväällä ja syksyllä hieman jotain syyslannosta.
Nyt Kestolannos on vedetty pois markkinoilta ja tilalle on tuotu Nurmikon Kevät-, Kesä-, Syksy- ja Talvilannoitteet. Ohjeen mukaan käytettynä kustannukset nurmikolleni olisivat jotain luokkaa 1000---2000 €/vuosi. HIeman on rahastuksen makua lannoitebisneksessä.
En tiedä mihin käyttöön tuotteet on suunniteltu, mutta ei ainakaan tavallisen pihanurmikon lannoitukseen. Ehkä jonkun 50m2 rivitalon pihaan soveltuvat.
Uudet nurmikon lannoiteet
jori
2
905
Vastaukset
- eeroliini
Sitäpaitsi aivan turhaa,kyllä nurtsi hyvässä maassa kasvaa lannoittamattakin,uusin puutarhani muutaman vuoden välein,tänä keväänä on istutettu uutta nurmikkoa entisen hernemaan paikalle
- Klooni
Olen aivan samaa mieltä.
Sitä mukaa kuin ihmisillä innostus kasvaa niin hinnat nousee ja härskiys rahastuksessa pahenee.
Liikkeissä vierailevat tehtaitten konsulentit antaa ohjeita suoraan "tehtaan pussiin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000