varta vasten, mut sua alkoki ujostuttaa, meniks se nii?? 🙀😻
Eli sä tulit ihan
22
64
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä menny.
- Anonyymi
Joskus meni juuri noin.
- Anonyymi
Joskus joo
- Anonyymi
Miksi susta tullut noin ilkee?😭
- Anonyymi
Ei ollut kyllä mikään tarkoitus ilkeillä, itse olen hyvin ujo joten minä kyllä ymmärrän erittäin hyvin hänenkin ujostelut ja sehän kertoisi vain siitä että hänelläkin on tunteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kyllä mikään tarkoitus ilkeillä, itse olen hyvin ujo joten minä kyllä ymmärrän erittäin hyvin hänenkin ujostelut ja sehän kertoisi vain siitä että hänelläkin on tunteita
Niin se taitaa olla. . .
- Anonyymi
Ei ne oo multa... Joo sun takia tuun kun haluan nähdä sua! ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne oo multa... Joo sun takia tuun kun haluan nähdä sua! ❤️
Mustakin oli aivan ihana nähdä sua, vaikka olikin niin pieni ohikiitävä hetki mutta silti ❤️
- Anonyymi
Se meni juurikin noin.
m>n. - Anonyymi
Ei kun varta vasten menin mutta en löytänyt/tunnistanut. Lasit jäi kotiin.
- Anonyymi
Hänellä oli lasit
- Anonyymi
Metusalem1.0 kirjoitti:
Aurinkolasit?
ei ku eilen oli kyl ihan normi silmälasit
- Anonyymi
Joo, sun takiahan mä sinne nykyään aina tuun, mutta sitte ku sää välillä ootki siellä niin siinä menee senssit sen verran sekasin, että ei pysty mihinkään muuhun ku varovaiseen vilkuiluun.
- Anonyymi
Juu, tulin vähä kattelee, josko näkisin sut "vahingossa", kyllä varmaan tuun taas joku päivä kattelee☺
- Anonyymi
No mut meillä on jo oikein hyvä alku tähän hommaan, ehkä joku päivä vielä uskalletaan ottaa askeleet lähemmäksi ja haluan uskoa siihen😊
- Anonyymi
Ihania nämä " tulin sattumalta " katselemaan näkisinkö sinut 😉ja kun sitten pitäisi toiselle jotain puhuakin, niin se menee pelkäksi tuijottamiseksi tai vain paniikissa menet pois. Näin se vain on kun ihastuu, käyttäytyminen muuttuu epänormaaliksi. Ikään katsomatta 🙂
- Anonyymi
Näinpä 😁😊
- Anonyymi
Kyttäyshommia niitä juu...
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Niin ois tarkoitus
Pinnalla pitäjä - Anonyymi
Sinä senkin.. 😁 Tosin oisin mä itsekin voinut uskaltaa hieman lähemmäksi tulla 😳
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854