Mercedes R w251

Anonyymi

Otsikon peli kiinnostaisi. Suurin miinus on se, että rautajousilla on vähän liian pieni maavara ja säädettävään ilma-alustaan en uskalla sijoittaa Netissä näkyy olevan parin valmistajan korotuspaloja 3 cm, onkohan nöitä käytännössä kukaan laittanut ja onko negatiivisia vaikutuksia, entä katsastus ym. Sittenhän on erilaisia jousia, mutta joa ottaa vähän pidemmän, niin eikös se ole yleensä vähän löysempi, eli hyöty -0? Millaisella jousella saisi eniten maavaraa pari senttiä pitäisi vähintään saada jousilla ja sitten pari renkailla tuohon vakioon 14,8 cm verrattuna. T. Renu

5

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

R Mersussa on ongelmia vaikka muille jakaa. Maavara ei ollenkaan niistä tärkeimpiä.
      Työnlaatu melko huono kun amerikkalaista valmistetta.

• Anonyymi

Osta esim. M-sarjalainen jos tarvitset maavaraa. Siinä on rautajousillakin joku parikyt senttiä. R-sarjalainen ei sovellu maastoon. Sehän on tila-auto. Amerikkalaisen konseptin mukainen "minivan".

• Anonyymi

Ärrä soveltuu yksinomaan maanteille, turha sitä on korotella.

• Anonyymi

Mihin tarvitset sitä korotettua maavaraa? Olisiko sittenkin jokin katumaasturi parempi vaihtoehto? Ilma-alusta voisi olla ratkaisu, eikä sitäkään turhaan kannata pelätä. Rautajousiakin katkeilee, eikä se korjausten hintaero sitten ole välttämättä kovinkaan suuri, vaikka ilma-alusta onkin lähtökohtaisesti kalliimpi osiltaan.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että pieni maavaran korotus olisi eduksi. Kyse on myös ulkonäöstä. Toiset tykkää madaltaa itse pidän korkeammasta lookista. Ärrä on paljon ryhdikkäämpi suv-moodissa. Ilma-alustan kuuden cm korotus on jo vähän liikaakin, kolme olisi juuri passeli. Kumma ettei ärrään näy löytyvän korotusjousia kuten moniin pienempiin Mersuihin, vain niitä paloja. Olisi kiva kuulla niistä kokemuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40