Eli pyöräni on otsikonmukainen suzuki vm. 93,ja rekisteritietojen mukaan tehot ovat 25kw,eli on kuristettu jos ymmärrän oikein, ja siihen sit jatkokysymys, et miten toi on kuristettu(täydet tehot peliin)?
Suzuki gsx 750 f
6
287
Vastaukset
- Anonyymi
Hitsaamalla prikkoja pakoputkiin, ne pois.
Kannattaa ostaa suoraan uudet viriputket ja säilyttää kuristetut, nehän joku haluaa jos tuon ostaa tulevaisuudessa.
Ja muistaa laittaa kone säätöihin kun putket on vaihdettu.- Anonyymi
Jutustelija1 kirjoitti:
Kannattaa ostaa suoraan uudet viriputket ja säilyttää kuristetut, nehän joku haluaa jos tuon ostaa tulevaisuudessa.
Ja muistaa laittaa kone säätöihin kun putket on vaihdettu.800 euron pyörään uudet viriputket? maksavat kolme kertaa mopon hinnan...
Anonyymi kirjoitti:
800 euron pyörään uudet viriputket? maksavat kolme kertaa mopon hinnan...
Uudet ja uudet, eli ostaa käytettynä koko putkiston.
- Anonyymi
Tuskin sitä on millään pakoputkiprikoilla kuristettu. Alunperin tuon tehoinen moottori ei ensinkään moista kestä. Ihmettelisin ensin sitä imupuolta onko siellä jotain rajoittimia tai kuristuksia tai vaihtiehtoisesti vaihdettu alkuperäistä pienemmät kaasarit.
- Anonyymi
Mitä sanoo aiheesta rekisteröintitodistuksen tekninen osa?
Ainakin minun moottoripyörän rekisteröintitodistuksen teknisessä osassa oli mainittu kuristustapa.
"lisäholkilla rajoitettu luistin nousu"
Mitä sanoo aiheesta Google.
Sitten kun kurit on poistettu, niin muutoskatsastus täystehoiseksi.
Ei muuta, mutta jos jotain sattuu, niin sakkoja, vakuutumaksuja ja jopa vakuutuskorvauksen alenemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266