Jos laittaa omakotitalon vuokralle kisojen ajalle to-su niin mitähän hintaa vois pyytää?
Talo kaikilla varusteilla kylän keskustassa ja mahtuu helposti 8 henkeä.
Poikkinaintiajot, talonvuokraus
12
1016
Vastaukset
- Anonyymi
1200 helposti, 50e/pää vuorokaudessa. Muista ilmoittaa verottajalle.
- Anonyymi
Joo en
- Anonyymi
5e yö Pellossa jossa ei ole mitään palveluita.
- Anonyymi
Niin ja se voi olla että joudut vielä maksamaan että joku tahtoo pukata siinä sun talossasi
- Anonyymi
Voit pyytää mitä hintaa tahansa mutta voi olla että et saa ihan sitä. Naapurit ja kateelliset kyylät ilmoittaa verottajalle mutta älä välitä. Tee niistä lastensuojeluilmoitus.
- Anonyymi
Muista vakuutukset vuokrausta varten. Monet unohtaa ja voi tulla kalliiksi. 1300-1500€ voi hyvin pyytää. Olen vuosittain vuokrannut omaani.
- Anonyymi
Et ainakaan Pellossa. Salli mun nauraa..
- Anonyymi
Ei poikkinaintiajoja tietääkseni muualla ole? Sillä porukalla on rahaa. Kaikki vain pois mitä irti saa.
- Anonyymi
Hienoa että jokkis ihmiset tulee tänne asti järjestämään kilpailut! Talonvuokraus on riskaapelia koska monet siitä porukasta on aika kovia juhlimaan,,,
- Anonyymi
Vuokralla vaimot kans.
- Anonyymi
Juuri sain vuokralaisen viikonlopuksi. Ke-ma 5 henkeä, vuokra 1350€. Ilmaiseksi ei kannata vuokrata ;) kyllä maksavat jotka majapaikkaa tarvii.
- Anonyymi
Mä vuokrasin kanssa Oksatiellä kaksion kahdeksi yöksi ja sain 1000e. Kyllähän hyvästä maksetaan. Itse olin matkailuautossa sen aikaa. Pellossa kaikki kannattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296