Mut sä oot jossain ja mä oon täällä. Enkä tiedä toteutuuko koskaan :|
Haluan sua just nyt aika paljon...
12
760
Vastaukset
- Anonyymi
Erehdyt.. minäkin olen täällä :)
- Anonyymi
Me kaikki ollaan täällä.
- Anonyymi
Miksi kerroit tuon tähän? Haluat että joku haluaisi sinua?
- Anonyymi
Joo sama.
- Anonyymi
Just nyt…ja koko ajan. Lievimmilläänkin se halu on polttava, ja pahimmillaan se hehku häikäisee naapuri galaksissakin! Mä….en….kestä…tätä!!!!
- Anonyymi
Samat fiilikset on ollut vikat 3h. Ei ole edes nukuttanut.
- Anonyymi
Mäki valvoin myöhään.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä sitten teet meille näin. Laita rakkaus meille ne treffi ajat jooko rakkaus?
- Anonyymi
Mitäs jos nyt vaikka ensiksi etsisit sen henkilön jota rakastat? Aloittaja se tuskin on.
- Anonyymi
No mäkin kyllä täällä olen kärvistelemässä, tai nyt kyllä väsymys vie voiton haluista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124