Monet lomailevat työpaikallaan eli rentoutuminen ja lomantuntu ei pääse tunnelmaan mukaan.
Monet ovat tehneet mökillään etätöitä useasta kuukaudesta vuoteen joten mökillä lomailu varmasti alkaa ahdistaa eikä tunnu lomalta.
Samaa on sanottu harasteistakin eli jos todella rakas harrastus niin siitä ei kannata tehdä työtä. Älkää siis tekö ansiotyötä mökillä, se on rentoutumisen paikka.
Lomalla työpaikalla....
Anonyymi
1
155
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen varmaan jonkinlainen työnarkomaani. Tai siis vapaa-aikanikin menee aika pitkälti työasioissa (ei ole vaimoa tai lapsia). Tietenkin laskutan ylitöistä. Yleensä normaali työpäivä kuluu hoidellessa omia asioita ja treidatessa osakkeita ja etf:iä. Neljän jälkeen vasta pääsen päivätöihin kiinni ja alkaa ylityökorvaukset juosta. Olen siis kaupungin omistamassa yhtiössä töissä, eli tämä onnistuu. Kavereiden mukaan ei mitenkään toimisi tämä järjestely yksityisellä puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256