Oma mielipiteeni Tukholmassa asuvana ja useasti heillä täällä asioineena sanoisin että noin rasvaista epäterveellistä moskaa (ja useimmiten valmiiksi kylmää) ei kyllä erityisemmin tarvita lisää Suomeen... 5 promillen kunnossa jos yhtään mitään muuta vaihtoehtoa ei löydy niin EHKÄ silloin. Lapsilleni en ko. myrkkyä kyllä syötä. Luultavasti lopettavat jo vuodessa...
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008095182.html
KFC aloittaa isosti Suomessa (valitettavasti)
Anonyymi
5
719
Vastaukset
- Anonyymi
Tukholma ja svedut on mitä pahimpia sosiaalisia hifistelijöitä, eihän siellä ole edes kunnon grillikioskeja.
- Anonyymi
Herkkua oli, kun 90 luvulla KFC ravintolassa Lontoossa kävin. Toivottavasti ko ravintolassa saa mallasviinietikkaa ranskalaisille, ettei ketsuppia tarvise laittaa.
- Anonyymi
Hyvän makuinen voi olla pahaa, näkeehän sen amerikkalaisten paksuudesta.
- Anonyymi
Mutta ei Tampereelle, kyllä nyt joitakin harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768