Hieno homma, että ahkera kiusaaja pääsee EM-kisoihin. Ei ole mennyt työ hukkaan.
kiusaajan menestyminen
4
2176
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi olla totta, koska liitto on sitoutunut kiusaamisen vastaiseen työhön. Nimeä tiskiin vaan.
- Anonyymi
Hallitus vastuuseen. Kuka on kyseessä?
- Anonyymi
Ei sitten ollut aloittajalla pokkaa viedä hommaa loppuun asti. Tyypillistä lajin skenelle, vingutaan, muttei saada mitään aikaan. Missään.
- Anonyymi
Haluaisin välittää tämän kautta terveiset naisten taekwondon suomenmestarille. Haluaisitko tutustua vanhempaan, karvaiseen setämieheen, joka ei itse harrasta mitään itsepuolustuslajia, eikä mitenkään pärjäisi sinulle taistelutilanteessa? Olen itse melko harteikas ja kookas, ja minua kiehtoo ajatus, että tuollainen pienikokoinen tyttö voisi alistaa minut tyrmäämällä maahan, jos käyttäytyisin asiattomasti sinua kohtaan. Eli voin antaa pari lisävihjettä, ketä nuorta naista tarkoitan; hän on iältään noin 20-vuotias, hänellä on nimi joka ei ole suomalainen (oma arvaukseni on, että sukunimi viittaa Saksaan), ja on voittanut taekwondon suomenmestaruuden juuri äskettäin. Meistä voisi tulla hyvät ystävät, koska osaisin varmasti käyttäytyä sinua kohtaan kunnioittavasti. Tiedän sinun instagram- tilin, mutta en halunnut ottaa suoraan yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594