No niin tännä yli vuoden pakerrus Norton Commando MK3 muuttamiseksi cafe raceriksi palkittiin sillä että hävittäjä kajahti käyntiin.
Pyörä on tullut jenkeistä aikanaan ja siellä on asennettu Mikuni kaasari tupla amalien tilalle,nyt kysynkin:tietääkö kukaan tuon idän ihmeen seos säätöä?,eli kuinka paljon pitäisi avata(kierrosta) säätö ruuvi.Aikanaan pyörä viedään Kotkaan Eagle racingin pajalle jossa kansi portattiin ja siellä olisi tarkoitus penkissä hakea optimi säädöt koneelle mutta sitä ennen olisi kiva saada mutu arvot seokselle.
Brothers&Sisters help me
3
773
Vastaukset
- JUM
Perussäätö: Vedä ruuvi kiinni ja avaa 1 1/2 keirrosta. Passaa tyhjäkäynti siihen. Ton jälkeen hienosäätöä.
- MrNorton
Veivattu on noihin lukemiin,mistä voisi sada tietoa oikean kokoisen suuttimen löytöön tuollaiselle viritykselle.
Kaasari on jotain 36mm luokkaa,tulpat mustat vaikka ajelee maantievauhtia-suuttin vissiin turhan iso koska neulan lasku ei auttanut!!!!!! - JUM
MrNorton kirjoitti:
Veivattu on noihin lukemiin,mistä voisi sada tietoa oikean kokoisen suuttimen löytöön tuollaiselle viritykselle.
Kaasari on jotain 36mm luokkaa,tulpat mustat vaikka ajelee maantievauhtia-suuttin vissiin turhan iso koska neulan lasku ei auttanut!!!!!!Terve!
Tuolta löytyy vinkkejä.
http://www.mikuni.com/fs-tuning_guide.html
Pääsuutin ei vaikuta kuin vasta 3/4 kaasun jälkeen. Eli normaaliajossa rikkaalla käynti voi johtua esim isosta needle jetistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058