Milloin se urheilujuoma kannattaa juoda jotta siitä saa parhaimman hyödyn. Ennen urheilu suoritusta vai suorituksen aikana.
Urheilujuomat
7
3441
Vastaukset
- fffh
minkälaista urheilujuomaa tarkoitat?
ns tavallinen urheilujuoma sisältää hiilihydraatteja ja juodaan liikunnan aikana.
Palautusjuoma urheilusuorituksen jälkeen.- Ville
ED, battery, red bull tyyppiset juomat.
- Flex
Ville kirjoitti:
ED, battery, red bull tyyppiset juomat.
urheilujuomia vaan piristäviä energiajuomia.Älä juo niistä mitään,ovat tarpeettomia.Jos urheilusuoritus on pitkä (yli tunnin)ja kovatehoinen voit juoda suorituksen aikana jotain tavallista urheilujuomaa,kuten poweradea,gatoradea,hartsport.Kuntosalitreenin aikana riittää vesi ja treenin jälkeen palautujuoma.
- jkj
Flex kirjoitti:
urheilujuomia vaan piristäviä energiajuomia.Älä juo niistä mitään,ovat tarpeettomia.Jos urheilusuoritus on pitkä (yli tunnin)ja kovatehoinen voit juoda suorituksen aikana jotain tavallista urheilujuomaa,kuten poweradea,gatoradea,hartsport.Kuntosalitreenin aikana riittää vesi ja treenin jälkeen palautujuoma.
käyn salilla 1-2 krt/vko, kannattako mun juoda tollassia palauttavia,olen käyny salilla vajaan vuoden
jkj kirjoitti:
käyn salilla 1-2 krt/vko, kannattako mun juoda tollassia palauttavia,olen käyny salilla vajaan vuoden
Mikään noista edellämainituista juomista ei ole palautusjuoma. Palautusjuoma sisältää myös proteiinia ja niistä on apua urheilusuorituksista palautumisessa (yllättäen). Olipa kyse sitten voimailulajeista tai kestävyysurheilusta.
jkj:lle, en tiedä miten piippuun salilla käydessäs salilla ittes vedät, mutta voin sanoa, että noista proteiinipirtelöistä on kyl apua.
Jos illalla oon käyny salil, ja aamul on lihakset kipeet, niin kyl kunnon protskudrinksu vie lihaskivut muutamaksi tunniksi.- HERA KAKKONEN
keletana kirjoitti:
Mikään noista edellämainituista juomista ei ole palautusjuoma. Palautusjuoma sisältää myös proteiinia ja niistä on apua urheilusuorituksista palautumisessa (yllättäen). Olipa kyse sitten voimailulajeista tai kestävyysurheilusta.
jkj:lle, en tiedä miten piippuun salilla käydessäs salilla ittes vedät, mutta voin sanoa, että noista proteiinipirtelöistä on kyl apua.
Jos illalla oon käyny salil, ja aamul on lihakset kipeet, niin kyl kunnon protskudrinksu vie lihaskivut muutamaksi tunniksi.mä juon pelkkää heraa....heti kaikkien harjoitusten ja kuntoilun jälkeen; salia - rullistelua - ymym... harvemmin hiilihydraatteja. sitten jos kestää yli puolitoista tuntia voin ottaa hiilihydraatteja suorituksen aikana.
- mmm
jkj kirjoitti:
1-2 kertaa viikossa kuntoileva ei tarvitse palautusjuomia.
Kropalla on yllinkyllin aikaa palautua muutenkin.
Muutaman kerran viikossa kovaa treenaavalle palautusjuoma on paikallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124