Sanomattakin selvää että rasististen nimimerkkien/käyttäjätunnusten käyttäminen internetissä ei ole hyväksyttävää ja johtaa useinkin käyttäjätunnuksen bännäämiseen. Mutta miten on rasististen salasanojen kanssa? Saako rasistisia salasanoja käyttää verkkopalveluissa?
Tärkeintä salasanoissa on toki että kukaan ei niitä pysty arvaamaan ja käyttäjä itse muistaa ne. Salasanahan ei myöskään saisi kertoa käyttäjästään mitään ettei sitä arvattaisi joten antirasisti voisi hyvinkin käyttää rasistista salasanaa.
Suurin riski lienee näissä ehkä se että jos tietomurroissa paljastuu käyttäjätunnukset ja salasanat niin tunnuksen oikea omistaja voi joutua vaikeuksiin.
Rasistiset salasanat
Anonyymi
3
1259
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs (ulkomaalainen) kaverini kysyi kerran salasanaani firman tietokoneeseen, (leikillään) joten vastasin hänelle 'I would like like to tell you the password, but I really can not', johon hän vain tokaisi, 'And can you tell me why?', johon vastasin 'Because it is so dirty!'.
- Anonyymi
Entäs jos salasana on Räsänen?
- Anonyymi
Minun salasanani vähäpätöisiin paikkoihin on yhden lempikirjailijani kissan nimi.
H. P. Lovecraft on kirjailija.
Hän oli kunnon rasisti ja hän vihasi jopa meitä suomalaisia koska emme osanneet käyttyäytyä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331