Tuota alkoi pukkaamaan eilen, kun tullaan perusnäkymään ja muulloinkin.
Mitä vielä pitäisi tehdä?
On käynnistetty uudelleen, tyhjennetty välimuisti ja päivitetty Webview.
"Google pysähtelee"
7
167
Vastaukset
- Anonyymi
Google-sovelluksen voi poistaa käytöstä. Ainoat jotka tarvitsee jättää käyttöön on Google Play Palvelut ja Google Play Kauppa.
- Anonyymi
Tuohan auttoi. Mistähän siihen oli yhtäkkiä tullut vika?
- Anonyymi
Kaikki kannattaa olla käytössä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan auttoi. Mistähän siihen oli yhtäkkiä tullut vika?
Googlella oli ongelma mutta päivitys korjasi sen eli pidä laite ajantasalla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itsellä ei ole kuin maps, mail ja chrome, muut joko poistettu tai disabloitu tarpeettomina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapunen sai jo Thunderbirdin toimimaan?
Kuutisen vuotta olen käyttänyt Android-puhelimia, ja aina olen poistanut kaiken Googleen viittaavan pois paitsi nuo kaksi mainittua. Hyvin ovat toimineet.
Tuota Google-sovellusta tarvitsee ainoastaan, jos haluaa Googlen salakuuntelevan, eli käyttää puheohjausta ym. Itse en tietoturvasyistä niin tee, vaan mielummin näpyttelen haut perinteiseen tapaan.
Ja Gboard-näppisasetuksista pois sitten kohta "lähetä käyttötilastoja Googlelle" tjsp. Muuten Googlen palevlimille menee kaikki mitä olet näpytellyt, salasanat jne. Samsungissa voi tosin olla eri näppissovellus, mutta kannattaa käydä läpi senkin asetukset. - Anonyymi
Vapunen hei, tiesitkö että Veijosella on kymmeniä vuosia nuorempi puoliso?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038