Miten saada aataminomenan näkyvämmäksi?

Anonyymi

Onko siihen jotain mikä voisi siinä edes vähän avittaa? Ärsyttää kun itselläni ei näy juuri lainkaan.

9

2779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaatetus on yksi hyvä tapa korostaa Aadamin omenaa, kun valitset esimerkiksi v-kaula-aukkoisen paidan tai laitat vaikka paidan hartioille. Se oli johonkin maailman aikaan muotia ja joissain piireissä ruukattiin tehdä sillai. :)

Miksi muutes haluat korostaa sinun Aadamin omenaa?

• Anonyymi

Mietin lähinnä onko jotain ruokavalio muutosta tai treeniä millä saisi sen näkyvämmäksi tai jotain vastaavaa? Paita tuskin auttaisi. Siksi haluan koska minulla ei näy sitä melkein yhtään ja tuntuu hölmöltä kun sitä ei näy. Onko se vaan geeneistä näkyykö se vai ei..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin lähinnä onko jotain ruokavalio muutosta tai treeniä millä saisi sen näkyvämmäksi tai jotain vastaavaa? Paita tuskin auttaisi. Siksi haluan koska minulla ei näy sitä melkein yhtään ja tuntuu hölmöltä kun sitä ei näy. Onko se vaan geeneistä näkyykö se vai ei..

Harvoin ihmiset puhessaa katsoo miehen aatamin omenaa.Itse en ole ikinä tiiraillut miesten aatamin omenaa eli silmiin katon puhuessa.Mutta olis se varmaan miehenä imartelevaa jos nainen sanois onpa sulla upea aataminomena.

• Anonyymi

Se aataminomena ei tee susta yhtään sen miehisempää.

• Anonyymi

Voi olla jopa päinvastainen vaikutus kuten eräässä televisiomainoksessa jossa nuori mies kävelee hiekkarannalla. Sivulta kuvattuna kaula näyttää ihan korppikotkan kaulalta ison aataminomenan vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla jopa päinvastainen vaikutus kuten eräässä televisiomainoksessa jossa nuori mies kävelee hiekkarannalla. Sivulta kuvattuna kaula näyttää ihan korppikotkan kaulalta ison aataminomenan vuoksi.

Tämä nauratti ja vähän lohdutti, kiitos siitä. No ehkä tässä sitten selvitään ihan näin. Olen vaan kuullut keskusteluissa toisenlaisia mielipiteitä tästä ennen ja oli aika nolostunut olo siitä ettei minulla se näy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä nauratti ja vähän lohdutti, kiitos siitä. No ehkä tässä sitten selvitään ihan näin. Olen vaan kuullut keskusteluissa toisenlaisia mielipiteitä tästä ennen ja oli aika nolostunut olo siitä ettei minulla se näy.

Olet ehkä saanut noita toisenlaisia mielipiteitä henkilöiltä jotka kadehtii heikosti nävyvää aataminomenaasi, kun kärsivät omasta voimakkaasti näkyvästä (onneksi sitä voidaan pienentää leikkauksella).

• Anonyymi

Ole iloinen, ettei sun aataminomenasi näy. En koskaan katso kenenkään aataminomenaa ellei se pullota silmiinpistävästi. Se ei tee mun mielestä miehekästä, se on naisten silmisssä varmaan sataprosenttinen sivuseikka.

• Anonyymi

Aloittaja haluaa aataminomenan isommaksi koska muuten häntä luullaan naiseksi.Kannattaa panostaa siihen miehiseen ulkonäköön kuin aataminomenaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13