mulla aina kauheeta tuskaa ostaa farkkuja. oon 16 vuotias tyttö, tosi pienikokonen 148 senttiä ja tarviin parit uudet farkut. naisten puolen farkut on jotenki kauheen löysiä jne. mut sit lasten puolen farkut on rumia ja perseestä iha epäsopivia. tykkään eniten mustista farkuista mut myös vaaleista. tarvisin kahet mustat tiukat farkut. ja siite tarvisin yhet vaaleet farkut, sellaset ettei lahkeet mee ihan nilkkoihi asti. jos tiiät jotain hyvii kauppoi niiin kerro ihmeessä! ja kerro muös monet farkut sä omistat minkälaisia jne. itellä atm vaan 1 hyvät :(
mistä te ostatte teiän farkut?
Anonyymi
1
99
Vastaukset
- Anonyymi
Mula on uksi farkut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270