Naiset yhteiskunnassa

Anonyymi

Miksi naiset ovat melkeinpä säännöllisesti kaikessa huonompia kuin miehet?
Esim: TV2 jalkapallon MM- studio, nainen mukana ihan sen takia että....no tiedätte kyllä.
Ja mikä on lopputulos, no aivan ”telineissä” koko ajan. Miksi pitää mennä johonkin juttuun mukaan ihan sen takia että mitä voin? Ei sen takia että olisi jotain annettavaa.

9

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhut miehet pussiin,

• Anonyymi

Joo, pussiin hyvinkin. Ja sinä elät laatikossa

• Anonyymi

Niinpä.

Sama tilanne on ” vähemmistöjen” kanssa nykyään Suomessakin. Mamut ja etenkin tummat sellaiset pitää näkyä kaikkialla ja etenkin mainoksissa. Samoin LGTBQWTF? - sakki.

Minä en kehtaisi mennä johonkin tilaisuuteen tai edes työhön VAIN jonkun identiteetin perusteella. Koska minulla on sentään jotain tervettä ylpeyttä ja itsetuntoa jäljellä.

Mutta eipä minulla valkoisena suomenkielisenä heteromiehenä ole pelkoa mistään kiintiöpaikasta…

• Anonyymi

Eiks tohon kirjaiyhdistelmään LGTBQWTF ole tullut vaikka kuinka paljon kirjaimia lisää koska koko ajan keksitään uusia sukupuolia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks tohon kirjaiyhdistelmään LGTBQWTF ole tullut vaikka kuinka paljon kirjaimia lisää koska koko ajan keksitään uusia sukupuolia?

Huomautan.

Tuo lopun WTF?- merkit ovat lisätty luvatta. Se tulee sanonnasta ” What the fuck? ”.

Tosiaankin eri seksuaalisia perversioita on virallistettu niin paljon, että aakkoset ovat loppuneet jo aikaa sitten.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuota pitää tilata! Käyttöä kyllä löytyy.

• Anonyymi

Väkinäinen feminismi on johtanut uuteen sukupuoleen "sekundamiehiin joilla on p***u. Olen jo päässyt myötähäpeästä ja annan näitten munata itsensä ihan vapaasti.

• Anonyymi

"Miksi naiset ovat melkeinpä säännöllisesti kaikessa huonompia kuin miehet?"

Kysy asiaa äidiltäsi miksi hän on niin huono. Ehkä osaa vastata. Hän on maailmankin saattanut pelkkiä mätämunia 🤭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51