Haluatko miljonääriksi?

7

73

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos autosta loppuu virta kesken matkan pitääkö soittaa latausauto paikalle.

• Ei pidä, vaan ostat netistä uuden sähköauton ja jatkat matkaa.

• Anonyymi
        DoReMi kirjoitti:

Ei pidä, vaan ostat netistä uuden sähköauton ja jatkat matkaa.

Jatkoroikka mikä on 100km pitkä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jatkoroikka mikä on 100km pitkä.

Jos sijoittaa nyt ydinvoimaan, ei tule milloinkaan tarvitsemaan jatkoroikkaa.

• Anonyymi
        DoReMi kirjoitti:

Jos sijoittaa nyt ydinvoimaan, ei tule milloinkaan tarvitsemaan jatkoroikkaa.

Minä olen sijoittanu eliitin juttuihin niissä ei voi hävitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen sijoittanu eliitin juttuihin niissä ei voi hävitä.

En tiedä eliitin jutuista, monesti ne ovat pelkkiä ohimeneviä trendejä. Esim. joihinkin eliittikerhoihin kuuluvat naiset laitattavat DDR-kokoiset tissit ja poistattavat ne myöhemmin. Sen sijaan ydinvoimalle pedataan nyt voimakasta kasvua. Ajattella - latauspisteet 60km välein, melkeinpä tiheämin kuin mäkkärit maaseudulla.

• Anonyymi

Kunhan nyt ne pölvästit edes keksisivät ne latauspisteillä modulivaihdettavat ladatut akut niihin autoihin, voisi ehkä vähän luoda uskoa näihin taustalla vaikuttavien uusien liiketoimintojen mahdollisuuksiin.
        Tämä lienee turha toive.

Niin ja vielä sekin, mikä on näiden päästöjen alentamisten vaikutus elinkustannuksiin ja miten mitataan ja todetaan ne ilmastovaikutukset. Aika suuri epäilys on elinkustannusten nousevat haitat mutta vaikutukset ovat varsin vähäiset itse ilmastoon.
        Eu alue on vaihteleva oloiltaan ja päästövaikutuksiltaan.

Eikös ne päästöt varsin laajasti muodostu EU-alueen ulkopuolella ?
        Tämä hiili-tulli käsitteenä saattaisi olla haitallisen hiiltä käyttävien energiamuotojen avulla tuotettujen tuotteiden verottamista. Siis varsin laajasti EU alueelle tuontia koskevaa tuontia, joka EU alueelle päätyessään on siis haitallista tuontia ja sen vuoksi entistä hintavampaa ?

Niitä päästöjen tasausmekanismeja ei erityisemmin kuvailla, eikä perustella.
        Onkohan lopputulos tässäkin sama kuin muissakin EU käytännöissä, asiansa hyvin hoitaneet kustantavat lepsujen jäsenten entisinä säilyvät päästöt ja haitat ?

Aika laajoja sanamuotoja, mitenköhän todellisuudessa toteutuvat ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7285
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      65
      5416
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4934
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4125
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4016
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3903
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3628
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3345
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52