Sim kortti pyytä PUK koodia ja Elisa lähettä minulle 10 kpl väärä PUK koodia mitä ei kelpa että mene sim kortti lukkon ja joutu tilaman uusi mitä tule vasta manantaina kyllä toi elisa saa huomenna lähettä minulle uusi sim kortti pika lähetilänä Thomas Issakainen Gerbyn Ranatatie 380 65280 vaasa muuten minä sanon irti sen toisenkon netti littymän ja homman ne mualtta kun elisa on tahalla laittanut minulle 10 kpl vääärä PUK koodia jos tämä on elisa mielestä kohtuton vaatimuus niin eila voi itse odotta manantaihin puhelin littymä normali on 2 arkipäivä mutta kun elisa tahallan lähettin minulle 10 kpl vääärä PUK koodia niin elisa saa roimitta sen 1 arkipäivässä.
Miksi Eilsa lähetti minulle 10 kpl väärä PUK koodia.
Anonyymi
2
133
Vastaukset
- Anonyymi
Firma kusettaa
- Anonyymi
Mitä sitten ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593