Onhan näitä harhaanjohtavia tarjouksia ollut iät ja ajat.. Lehtijutussa myyjä on ihan oikeassa, että näin on tapana ollut :)
Tokmannin viestintäpäällikkö puhuu virheestä, niinkuin olis jotenkin harvinista :D
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bd25fc92-4e72-4a31-a84f-6ab71dc875ba
Tokmannin tarjoukset
Anonyymi
3
253
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vielä jatkan, niin mulla on kuva vuodelta 2014.
Osta ja säästä lappunen, 4 tölkkiä Longi lonkeroa vain 9€, normaalihinta 2,25€/tölkki :D- Anonyymi
Mulla on sama kuva jossain tallessa :)
Hyvä tarjous :D :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sama kuva jossain tallessa :)
Hyvä tarjous :D :DVAstasin näköjään itselleni. Miten tämmönen 2 vuotta vanha juttu oli edes noussut tuohon ylimmäiseksi????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164