Paranormaali kokemus

Anonyymi

Olin vuokralla pienessä talossa yhden 5 ja 8 vuotiaan lapseni kanssa, ja jotain outoa siellä tapahtui. Haluaisin kuulla järkeviä teorioita, joita nyt keksitte miten tämä tapahtui. Tämä tapahtui lintulassa olevissa pienissä vuokrataloissa johon voin laittaa linkin jos joku haluaa, mutta menen asiaan. Ensimmäisenä päivänä ei tapahtunut mitään outoa eikä oltu päivällä edes talossa, iltapäivällä tultiin taloon eikä silloinkaan mitään outoa tapahtunut. Oli yö ja olin yrittämässä saada unenpäästä kiinni. Nukuin olohuoneessa olevalla sohvalla ja lapseni nukkuivat talossa olevalla parvella. Tunsin kuin joku olisi ottanut käsivarrestani rajusti kiinni. Avasin silmäni eikä siellä ollut ketään, kuiskasin molempia lapsia jos jompikumpi olisi tullut alas mutta molemmat nukkui ylhäällä. En miettinyt sen enempää. Seuraavana päivänä iltapäivällä olin olohuoneessa katsomassa puhelinta, 8 vuotias lapsi parvella ja 5 vuotias vaeltelemassa ympäriinsä. Yhtäkkiä 5 vuotias lapseni tuli luokseni osoitti keittöön ja kysyi ”kuka tuo pitkätukkainen nainen on?” Olin vähän järkyttynyt vaikka lapsen suustahan voi tulla välillä kaikkea outoa. 5 vuotias lapseni halusi nukkua vieressäni sohvalla olohuoneessa ja se kävi koska sohva voitiin levittää. Nukuimme normaalisti yöllä. Olin kyljelläni lapseeni päin kunnes joku yritti työntää minua niin että olisin kaatunut kyljeltäni lapseni päälle. Käännyin ja ei näkynyt mitään. Okei en tiiä miten jatkaisin tän kertomista kun, kerron tätä siinä muodossa että olisin äiti että tämä otettaisiin vähän enemmän tosissaan. Mutta joo olen se 5 vuotias lapsi nyt jo vanhempana. Äitini kertoi minulle nämä tapahtumat kun olin 13 vuotias ja muistinkin tästä jotain mutta en paljoa olinhan 5. Mutta kuitenkin muistan kolmantena päivänä olleeni parvella ja parvella oli pieni ”aukko” josta näki keittiöön, olin tuijotellut kyseistä ”pitkätukkaista naista” kolosta jo paljon ja muistan tästä tapahtumasta vain sen verran että se oli nainen ja hänellä oli valkoinen mekko ja näytti jotenkin vanhanaikaiselta ja hän katseli minua takaisin. Siinä koko tarina oli, uskon kummituksiin jne tämän tarinan takia koska tiedän sen olevan totta, tai joku voisi antaa paremman selityksen kaikelle... kiitos kun luit

5

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et siis omassa tarinassasi oikein edes tiedä oletko äiti vai 5-vuotias lapsi...? Eiköhän tuo jo viittaa siihen, että ajatuksenkulkusi ei ole ihan tästä maailmasta?
      Muut järkevät selitykset kerroit jo itsekin;
      1) Nukuit
      2) "lapsen suustahan voi tulla välillä kaikkea outoa"

• Anonyymi

Tai säähavaintopallo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai säähavaintopallo?

Se oli suokaasu!

• Anonyymi

Olipas oudosti kirjoitettu.

Vaikea se on sanoa mitä sinun äidille on tapahtunut, kun hän ei ole itse sitä kuvaamassa. Tarinoilla on tapana muuttua matkalla.

-Unen näkeminen
      -Unihalvauksen tapainen ilmiö olisi yksi mitä voi olla tapahtunut.
      -Unessa refleksin omainen liikkuminen ei ole harvinaista.
      -Valveuni
      -Mielikuvitus

Tässä voi olla monia asioita mukana, koska tämä tarina piti sisällään monia eri ilmiöitä.

Itse koin pienenä valveunia, ja ne ovat kirjaimellisesti hallusinaatioita, kun vilkas mielikuvitus on osittain unessa ja osittain hereillä.

Itse uskoin aikoinani kummituksiin, mutta se on hävinnyt jo pois. Totta kai se on sinulle totta. Hienoa kuitenkin, että edes kysyt mahdollisia selityksiä. Toivottavasti et joudu kärsimään tästä uskomuksesta ja toivon tämän avaavan sinulle ovia mahdollisiin selityksiin.

• Anonyymi

Mulla taisi olla krapula silloin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      40
      5161
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1740
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe