Moikka!
Kuuluuko asiaan hoitaa eka yhdyntä paljaalla kullilla?
Tai siis vaan ettei mene käyttämätön reikä hukkaan sen kumin kanssa, tiiätte mitä meinaan.
Neitsyyden menetys tai vieminen
11
1477
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti paljaalla ja mällit pillun perukoille noin minuutin rajun rynkytyksen jälkeen. Sitten on aika pieraista ja lähteä!
- Anonyymi
harmittaa todella paljon, ettei tule kunnon vastauksia.
- Anonyymi
Koko ketju on rikos ihmisyyttä vastaan.
- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
Kyllä kumin kanssa olis hyvä aloittaa niin minä ainakin tekisin ettei tuu jälkeläisiä yllättäen😊
- Anonyymi
Poikuus lähti ilman kumia 3-40 vuotiaan naisen opeilla, itse olin 13 ja tet harjoituksissa ja nainen puysi illalla kylään, ihanaa...
Kaksi tervettä ihmistä voi naida paljaalla kunhan on e- pillerit käytössä.
Pitää ymmärtää, että 85% populaa kantaa useampaakin sp-tautia..Esim. Herpes ja hpv- viruksia.
Itse kelpuutan partnereikseni vain neitseellisiä naisia..Tämä " koodini" on pitänyt minut terveenä.
Minun kanssa voi turvallisesti naida paljaalla.
Vakkarin paikka on muuten avoin.
Neitseellinen nainen voi kirjoittaa..Voimme tutustua.- Anonyymi
😂😂😂👍
- Anonyymi
Ei tietenkään paljaalla
- Anonyymi
Kyllä voi panna ilman kondomia, mutta täytyy muistaa vetää ulos ennen laukeamista. Kun vein ex-tyttöystävältäni neitsyyden, halusin ehdottomasti hoitaa homman paljaalla ja takaapäin. Hän siis makasi vatsallaan ja lopuksi laukesin hänen pakaroille ja selälle.
- Anonyymi
Toki kumia pitäisi käyttää mutta mielestäni lopullinen neitsyys ja poikuus menetetaan vasta kun on siemenet pillussa.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246