Voisko joku ihana ihminen pelastaa mun päiväni ja kertoa, onko Astrid Lindgrenin Veljeni Leijonamieli- kirjasta tehty elokuvaa? Mä luin sen kirjan kahessa päivässä kannesta kanteen ja mä rakastin sitä kirjaa! Kertokaa kaikki ihanat tietäväiset ihmiset että onko siitä kirjasta olemassa minkään valtakunnan elokuvaa!
Veljeni Leijonamieli
7
554
Vastaukset
- Tool
..elokuvana,vm.1977. Eiköhän se lähimmästä videovuokraamosta löydy. Se on kyllä huippu! Niinkuin myös Ronja Ryövärintytär,,legendaarisia lapsuusmuistoja..
- icon
löytyy kyllä! On tullut joskus aikoja sitten telkkarista, koska mun vanhemmilta löytyy edelleen sen vhs versio mitä kelattiin muksuna varmaan viiskyt kertaa. Mutta Ronja Ryövärintytär menee kyllä siitäkin ohi, eli kantsii ettiä sekin. Sitten vielä Maija Poppanen perään ja kaivat vielä Narnian sarjat niin alkaa olla aika hyvä paketti koossa..
- Qadesha
On kyllä ollut hävyttömän kallis.
http://www.hintahaku.com/
Sieltä voi haeskelle, mutta tiedot eivät taida olla aina ihan ajantasalla. - viime jouluaikaan
Viime vuonna tuli telkkarista muistaakseni yle2:lta, joulukuussa. Kannattaa kokeilla myös kirjastojen leffavalikoimaa!
- hotdevil-92
ootsä ihen skitso?? se kirja on ihan sairaan paska! ei semmosii kellekkään kantsi suositella...! kouluski meidät pakotettiin lukken se..! >:(
- goldie
Se yksi vuodelta-77. Ei millään pahalla, mut musta se on sairaan tylsä.
Kirja on kyllä aivan loistava:) - <<<<
KATOIN SEN OIKEESTI NI ITKETTI.... EI SITÄ EES PYSTYNY KATTOO... JOTENKI KU OLIN KATTONU SEN MENIN BUSSIIN JA ITKIN......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007468Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne795812Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583735Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1513453Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321837Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831796- 421414
- 221401
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan641374Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san151285