Palstalla on

Anonyymi

Kaksi miestä, joista toinen jauhaa karanteenista, toinen rokotuksien välttämättömyydestä.

Muita puheenaiheita ei ole.

Kasetti kolossa.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko lukenut jotain hyviä kirjoja viime aikoina?

• Anonyymi

Olen lukenut tänä viikonloppuna jo kaksi, välillä olis kiva palstailla.

• American sniper on hyvä kirja, ja muutenkin yleensä ne kirjat joista on tehty leffoja, ovat useammin jopa parempia kuin ne niistä tehdyt leffat. Parhaillaan luen Keskisarjan Kyllikki Saaren murhasta kertovaa kirjaa, ja jota kyllä suosittelen mikäli aihe kiinnostaa.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

American sniper on hyvä kirja, ja muutenkin yleensä ne kirjat joista on tehty leffoja, ovat useammin jopa parempia kuin ne niistä tehdyt leffat. Parhaillaan luen Keskisarjan Kyllikki Saaren murhasta kertovaa kirjaa, ja jota kyllä suosittelen mikäli aihe kiinnostaa.

Hieman ironinen se Kylen loppu. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Hieman ironinen se Kylen loppu. - cu-

Totta. Just kun kaikki on hyvin, Kyle saa surmansa ja vielä toisen veteraanin ampumana, jota yritti auttaa selviämään traumoistaan.

Uskon että hän olisi saanut vielä paljon aikaan muiden veteraanien kanssa tekemästään vertaistukityöstä, siis kokonaan komennusten jälkeen kotiin palattuaan, ja saattanut pelastaa veteraanien henkiä yhtä lailla kuin tarkka-ampujana Irakissa. Estänyt ptsd:stä kärsiviä tekemästä itsemurhia, vain kuunnellen ja ollen läsnä, itse tietäen mitä toinen on käynyt läpi. Eikä se ole mikään ihme, että hän oireili itsekin kotiin palattuaan, ja jonka Taya ja lapset joutuivat myös kokemaan, kun joutuihan Kyle tekemään kovia päätöksiä joidenkin ampumiensa ihmisten suhteen, kun ei selkeästi päältä päin näkynyt onko kyse kapinallisesta vai siviilistä.

• Anonyymi

Ja kalossi kalotilla ;)

• Miehet on, noh miehiä ja jumiutuneet jukeboxit jumiutuneita jukeboxeja.

• Arvo säilyy, vaikka sama raina pyörii. :)

• Anonyymi

Mutta miten teillä ne rokotukset?

• Anonyymi

😂🤣😂🤣😂

• Anonyymi

Kumpi olet niistä, ap? 🤣

• Täällä pyörii yleensä ne samat aiheet päivästä ja viikosta ja vuodesta toiseen. Yleensä ne ovat naiset ja seksi ja se, ettei saa naista (miehistäkin välillä puhutaan) ja nyt viimeviikkoina yleisimmät aiheet noiden vakioaiheiden lisäksi ovat olleet seksuaali-ja sukupuolivähemmistöt ja Pride sekä korona ja koronarokotus. Muita yleisiä aiheita, joita aina välillä pulpahtee tälle palstalle ovat esim. feminismi sekä politiikka ja poliitikot.

On hyvä, että tällä palstalla voi keskustella monenlaisista aiheista, mutta joitain aiheita on välillä liikaa kuten vaikka ainaista puhetta siitä, ettei saa naista tai sitä, että ruoditaan jonkun ulkonäköä sekä viimeaikoina nuo korona-aiheiset jutut. Monesti aiheista kirjoitetaan vielä aika negatiiviseen tai muuten provosoivaan sävyyn, joskus myös hieman pelotellen, kuten esim. koronarokotteista.

Itseäni vain pieni osa tän palstan jutuista kiinnostaa niin paljon, että kommentoin niihin niin kuin yleensä muutenkin täällä 24:ssa. Voin lukea joitain juttuja, mutta en aina kommentoi niihin. Vie liikaa energiaa, jos kommentoisin jokaiseen, jonka luen.

• Anonyymi

Mä ylistän kelapummeja tasasin väliajoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5490
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2407
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      255
      1675
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1657
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1195
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      327
      1195
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      334
      1190
    10. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe