-Antakaa hänelle mahdollisuus kehittyä älkää sulkeko raameihin.
-Itseohjautuva tyyppi ei tarvitse paapomista hän osaa itse tehdä asioita älkää sekoittako sitä,
-Ulkonäkö tai mukavuus tai sosiaalisuus ei ole yhtä kuin hyvä työntekijä
Hyvä työntekijä ei jää huonoon firmaan. Hyvä työntekijä yrittää kehittää sitä jos pistätte hanttiin hän lähtee.
Jos haluatte hyvän työntekijän
3
132
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän niinkuin liikenteessäkin on laita. Perusjampat noudattavat liikennevaloja ja sääntöjä mutta itseohjautuvat/omatoimiset sujahtavat punaisistakin läpi suit sait. Mutta, mutta. Omatoimisuus ja itseohjautuvuus on kannatettavaa jos omat työt tulee tehtyä eikä keksi liikoja omia hokkupokkusviritelmiä. Mitä isompi firma sitä tärkeämpää on yhteiset tomintatavat ja niiden noudattaminen. Muuten on kaaos valmis.
- Anonyymi
Vähän niin kuin aikuinen ihminen ei tarvitse kädestä pitelijää ja p:n pyyhkijää vessaan.
- Anonyymi
eikä kellokallea mittamaan vessakäynnin toimituksen aikaa. Se ottaa sen ajan minkä vie. Jos suoli on hidas toimimaan niin tuntihan siinä menee ellei peräti puolitoistakin. Hätäilemällä ei tule hyvää. Mieluummin ajan kanssa ja hivuttamalla. Eilenkin mesu koputteli ja kiukutteli oven takana "Nyt äkkiä Masa poikki se istunto. Linjasto seisoo tuntitolkulla" . Minkä minä sille teen jos pökäle ei irtoo laakista ponnistamalla . Olen itseohjautuva oman tieni kulkija enkä minkään sääntöjä kumartelevaa ja pokkuroiva joo-joo standardiukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286