Sanotaanhan Raamatussakin Ilm. 3:15–17: ”Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: ´Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku: Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani. Sinä kerskut, että olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään. Et tajua, mikä todella olet: surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston."
Ajattelen asian niin, että nämä fanaattiset ateistit ovat "kylmiä". Heillä on kaipuu Jumalan yhteyteen, mutta eivät osaa sitä tunnistaa tai käsitellä. He pelkäävät totuutta tekojansa vastaan. Taustalla on mahdollisesti joku trauma, josta syytetään Jumalaa ja sitten kristittyjä. Heissä on pelkoa ja vihaa, joka projisoidaan ensisijassa siihen Kristuksen täydellisyyteen, jonka he kokevat heiltä viedyn mahdollisuutena. He vihaavat lihaansa, mutta peittävät sen kaikella vihalla, pilkalla ja irstaudella. He haluavat olla vapaita tästä rangaistuksesta, he haluavat nähdä maailman kylmästi, olla kylmiä. Ilman ketään, joka sanoo toisin, joka sanoo totuuden heistä. Ateisti ei tunnista, että hänen vihansa juontuu Kristuksesta, joka on auktoriteetti ja tuntee heidät läpikotaisin. He ovat kurittomia kakaroita, jotka ovat kurittomia koska ovat vailla riittävää rakkautta. Eikö vaan? Kapinallisia, jotka ovat sisimmässään epävarmoja.
Moni pitää näitä palsta-ateisteja toivottomana tapauksena. Sanovat olevansa ateisteja, mutta heitä ajaa vain pelosta aiheutuva viha, jonka juurisyy on muualla. He kaipaavat johdatusta, oikeaa opettajaa, mutta siihen ei valitettavasti moni pysty.
Melkein väitän, että Kristuksessa kylmä on helpompi käännyttää, kuin haalea. Haalea luulee olevansa opettajasta riippumatta Kristuksessa, vaikka ei ole. Kylmä voi kääntyä, kunhan löytää oikean opettajan. Eikö Kristuskin sano, eikö paimenelle ole tärkeämpi, että löytää sen 1 kadonneen lampaan, kuin 99 muuta?
Ateistit ovat täällä, koska he eivät tunnista pelkoa itsessään
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vuodatuksesi kertoo tämän kiihottavan Jeesuksen mulinasta omassa päässäsi.
- Anonyymi
Ouu sehän nasahti komeasti!
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Aloittaja tosiaan miettii liikaa.
Siitä menee jo pää sekaisin.Kirjoitat kuin pulloperse sika!
Ei ketään voi käännyttää mutta jokainen voi itse kääntyä Jeesuksen puoleen ja kääntää selkänsä entiselle elämälleen.
Sinun entinen elämä on tiedossa. Useilla muilla se on ollut mutkatonta, eikä elämälle ole ollut tarvetta selkää kääntää.
- Anonyymi
torre5 kirjoitti:
Sinun entinen elämä on tiedossa. Useilla muilla se on ollut mutkatonta, eikä elämälle ole ollut tarvetta selkää kääntää.
Voitko esittää ne todisteet tiedoistasi vai länkytätkö taas valheitasi?
Anonyymi kirjoitti:
Voitko esittää ne todisteet tiedoistasi vai länkytätkö taas valheitasi?
Se on selvillä. Hän ei ole koskaan puuttunut erääseen aiheeseen, vaikka on muuten ärhäkästi kommentoimassa.
- Anonyymi
Mitähän se entinen elämä sitten olikaan, kun uskovaisten nykyinen elämä uskolla Jeesukseen on olla läpeensä syntinen?!
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän se entinen elämä sitten olikaan, kun uskovaisten nykyinen elämä uskolla Jeesukseen on olla läpeensä syntinen?!
Voitko tarkentaa näkemystäsi?
- Anonyymi
Kertoi ex-homo.
- Anonyymi
KylläTaasNaurattaa kirjoitti:
Voitko tarkentaa näkemystäsi?
Ei se voi. 🥺
- Anonyymi
Mutta tämän uskovaiset unohtavat aina ilmestyskirjasta - asian, Jeesuksen kuolema, joka piti olla heille pelastus:
<<1:7 Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät, ja kaikki maan sukukunnat vaikeroitsevat hänen tullessansa. Totisesti, amen.<<
Eivätkä tietenkään ymmärrä, että he ovat niitä Luciferin enkeleitä, jotka upotetaan tuliseen järveen myllynkivi kaulassa Saatanan kanssa, vaikka Paavali sen Raamatussa kertoo seuraajilleen 1.Kor. 11-13 ja Pietari 2.kirjeessään vielä vahvistaa, että Paavalin opin seuraaminen on Luciferin seuraamista.
Julma totuus - samanlainen loppu kuin on itse uskontokin.- Anonyymi
Paalin sanat - unohtui lukunumero - 3 - löytyvät Raamatusta.
- Anonyymi
Mitäs niistä monista jumalista suosittelet?
Itse en pidä kristtinuskon jumalasta koska hän on ihmisvihaaja eikä osaa rakastaa ellei häntä palvo, eli narsisti.
Joten olisiko joku muu jumala parempi?- Anonyymi
Allah!
Täydellisesti alistua hänelle = Islam. - Anonyymi
Suosi Suomalaista ja valitse Ukko.
- Anonyymi
Eihän Jeesus pakota ketään itseään rakastamaan. Se on ihan oma valinta, huomaa kyllä että Raamattu on sinulle tuntematon juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allah!
Täydellisesti alistua hänelle = Islam.Kyllä, islam tarkoittaa alistumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Jeesus pakota ketään itseään rakastamaan. Se on ihan oma valinta, huomaa kyllä että Raamattu on sinulle tuntematon juttu.
Risti jossa on Jeesuksen kuva on Raamatun jumalalle kauhistus. Sellainen on syntiä. Miksi et palvo mielummin Jahvea? Se olisi varmempi juttu kuin Jeesus ja alkuperäinen tosi Jumala.
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Risti jossa on Jeesuksen kuva on Raamatun jumalalle kauhistus. Sellainen on syntiä. Miksi et palvo mielummin Jahvea? Se olisi varmempi juttu kuin Jeesus ja alkuperäinen tosi Jumala.
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."Miksi kuvittelet että minulla on risti jossa on Jeesuksen kuva?? Kummallista maalittamista.
Raamattu sanoo, ettei pidä tehdä jumalankuvia. Ilmeisesti minkäänlaisia. Eipä minulla olekaan.
- Anonyymi
Kylmä totuus on kuolemaan kaikki päättyy, minä kuolin ja tiedän sen siksi.
"Näin sanoo Amen" eli "Näin sanoo aurinko".
Amen tulee sanasta Amon, joka tarkoittaa aurinkoa.- Anonyymi
Jaaha
Kristityt/ Juutalaiset omivat senkin elementin Egyptiläisestä uskonnosta. - Anonyymi
Eikä tule. Tämä on tuota yksinkertaista valhetta, mitä teiltä tulee jatkuvasti... Muka heitätte faktana jotain etäisesti uskottavan kuuloista, mutta ilman mitään perustaa. Esimerkiksi
Britannica:
"The basic meaning of the Semitic root from which it is derived is “firm,” “fixed,” or “sure,” and the related Hebrew verb also means “to be reliable” and “to be trusted."
"So be it" eli niin olkoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tule. Tämä on tuota yksinkertaista valhetta, mitä teiltä tulee jatkuvasti... Muka heitätte faktana jotain etäisesti uskottavan kuuloista, mutta ilman mitään perustaa. Esimerkiksi
Britannica:
"The basic meaning of the Semitic root from which it is derived is “firm,” “fixed,” or “sure,” and the related Hebrew verb also means “to be reliable” and “to be trusted."
"So be it" eli niin olkoon.Osiris ihan kuin Jeesus!!!
😁😁
- Anonyymi
Näissä täälläkin Ev. Lut. Kristinuskoa kyseenalaistavissa ja pilkkaavissa ei ole pelkästään ateisteja, vaan valtaosa on satanisteja. Osa eliittiin saakka kuuluuvia elitti-satanisteja. Saatanalla ja vapaamuurareillahan Jeesuksen nimen tuhoaminen on yksi päätavoitteista. Aika on sellainen kun nämä satanistit tietävät antikristuksen valtaannousun kohta koittavan ja ihmisiä surmataan piikein niin ovat erityisen aktiivisia.
- Anonyymi
Ev. lut. kirkkokinhan on jo heidän kynsissään.
- Anonyymi
Saatana keksi Mithra kultin ennen Jeesuskulttia eksyttääkseen ihmiset aidosta vihajumalan pelastuksesta!
😁
- Anonyymi
Ehkä näin.
- Anonyymi
Ateisti pelkää, tulihan se sieltä. Siitä johtuu kaikki fanaattinen pilkka. Se on siis pelkoa!
- Anonyymi
Uskovaiset uskovat"Jumalaa" koska pelkäävät Saatanan helvettiä.
😁
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovaiset uskovat"Jumalaa" koska pelkäävät Saatanan helvettiä.
😁
😁Ei pidä paikkaansa. Olette te ateistit niin pihalla, ettei oikein tiedä mitä sanoa.
Jos rakastaa Jumalaa ja uskoo Jeesukseen, pelastukseen Hänen sovintoveressä, niin ei ole pelättävää. Ei tarvitse edes miettiä muuta.
Miksi ateistit käyttävät eksessiivisesti hymiöitä? Joku jatke riittävien kommunikaatiotaitojen puutteelle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olette te ateistit niin pihalla, ettei oikein tiedä mitä sanoa.
Jos rakastaa Jumalaa ja uskoo Jeesukseen, pelastukseen Hänen sovintoveressä, niin ei ole pelättävää. Ei tarvitse edes miettiä muuta.
Miksi ateistit käyttävät eksessiivisesti hymiöitä? Joku jatke riittävien kommunikaatiotaitojen puutteelle?Enstex kieltää helvettipelkonsa ja sitten myöntää juovansa sovintoverta ehtoollispalveluksissa minkäs muun takia kuin pelastuksen toivossa.
Täysin pimeetä.
😁
😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enstex kieltää helvettipelkonsa ja sitten myöntää juovansa sovintoverta ehtoollispalveluksissa minkäs muun takia kuin pelastuksen toivossa.
Täysin pimeetä.
😁
😁Pelastusteon muodossa...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144