Onko normaalia ajella autolla ihastuksen kodin lähettyvillä vapaapäivinään?
Onko normaalia
63
1744
Vastaukset
- Anonyymi
Mietihän ihan itse onko.
Mun mielestä ei, jos siksakkaa muutamia kertoja useammin.- Anonyymi
Todellakin on oikein. Tehosteeksi käy myös vilautus illanhämärässä.
- Anonyymi
On, se on yksi tykkäämisen liittyvä oire. Se " hän" on ajatuksissa.
Riippuu varmaan siitä kuinka usein normaalisti näkee, onko se normaalia vai ei. Mutta jokainenhan sen itse päättää mitä tekee.
Jos tiedät missä sun "hän" asuu, olet onnekas, kun saat mahdollisuuden nähdä "häntä". Omalla kohdalla kun ei ole mitään hajua missä mun "hän" asuu.- Anonyymi
Mielestäni on sillä teen itse samaa...
- Anonyymi
Ei tietenkään ole!
Kävele tai pyöräile niin elät ja koet enemmän! - Anonyymi
Heh, tiedän aika monen harrastavan tuota autolla ajelua. Entäs sitten ? Ketä häiritsee jos kerran, pari ohi ajaa ? On tässä elämässä paljon turhempiakin asioita.
- Anonyymi
Autot on tehty ajamista varten
- Anonyymi
Fossiilisia käyttävät romut suoraan museoon.
- Anonyymi
😂😂😂 huutikset tälle hyvälle kommentille 😁😁😁😁
- Anonyymi
Tietysti on jos omistaa auton ja tietää missä ihastus asuu.
- Anonyymi
Jalan tai potkulaudalla tai jopolla näkee enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on itsekin enemmän näkyvillä. Onkohan se tarkoitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on itsekin enemmän näkyvillä. Onkohan se tarkoitus?
Jos ihastuminen niin mitäs luulisit?
Peltilaatikon sisälllä olisi piilossa ihastukseltaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peltilaatikon sisälllä olisi piilossa ihastukseltaan.Piilottelu on stalkkaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piilottelu on stalkkaamista.
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peltilaatikon sisälllä olisi piilossa ihastukseltaan.Sitä mäkin ajattelin, että ehkä ihastunut ei halua paljastua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole jos on toivottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, autossa on piilossa ja stalkkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁😁😁
- Anonyymi
Ei ole normaalia käytöstä, kiertää katuja ristiin rastiin.
Istua autossa, hiljaa tekemättä mitään < piilossa. - Anonyymi
Tuskin olen häiriöksi sillä sinua näkee niin harvoin.
- Anonyymi
Näkisit useammin, jos haluaisit.
- Anonyymi
Olet häiriöksi hänelle mies!
Niin moni tietää, että hän pitää sinua outona!
Ei tykkää sinun tyylistäsi, kyylätä!
- Anonyymi
Älä pelkää, en ole tulossa ovikelloa soittamaan ...
- Anonyymi
Mutta mikset? Tarvitsen sitä
- Anonyymi
Aina voit painaa summeria, tiettyyn pisteeseen asti.
Mutta sisään et pääse, jos olet henkilö jota en halua päästää sisään.
Näin se valitettavasti menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voit painaa summeria, tiettyyn pisteeseen asti.
Mutta sisään et pääse, jos olet henkilö jota en halua päästää sisään.
Näin se valitettavasti menee.Sorry. Summeri eukko oulu jyvöskylä
Ei kukaam täällä palstalla summerias soittele
Ei pahalla mut mainostukses on niin roisia itsestäsi että noin suurella volyymilla itsensä esittely olisi tuonut jo lauman ihailijoita summerias soitteleen jos sinun ihailijoita täällä
Olisi
Vaan ei ole joten yksin joudut sormetteleen ittees 🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry. Summeri eukko oulu jyvöskylä
Ei kukaam täällä palstalla summerias soittele
Ei pahalla mut mainostukses on niin roisia itsestäsi että noin suurella volyymilla itsensä esittely olisi tuonut jo lauman ihailijoita summerias soitteleen jos sinun ihailijoita täällä
Olisi
Vaan ei ole joten yksin joudut sormetteleen ittees 🤣🤣🤣Sorry. Ei täällä kukaan itseään esittele kenellekkään.
Palstalaisista osa on fiksuja ihmisiä, sitten on niitä sekopäitä jotka ovat olevinaan ihastuneita ja saattavat häiriköidä ihan siinä oikeassa elämässäkin.
Kuka täysjärkinen päästäisi jonkun, vieraan ihmisen kotiinsa ja ottaisi riskin siinä.
Kenenkään seksi asiat eivät myöskään kuulu kaikille ihmisille < tiedoksesi tämä.
- Anonyymi
Kyllä varmaan on aivan normaalia tuo autolla edestakas ajelu. 😅 itse stalkkaan miestä milloin hän on/ on ollut whatsuppissa paikalla - uskaltamatta kuitenkaan mitään hänelle viestittää...
- Anonyymi
Onko vanhuksillakin seksielämää 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vanhuksillakin seksielämää 🤣🤣🤣🤣
...? Miten tämä kommentti liittyy yhtään mihinkään tässä ketjussa?
Aloita tuosta uusi keskustelu, jos oikeasti aihe kiinnostaa
- Anonyymi
Vielä epänormaalimpaa olisi laittaa joku muu ajelemaan ohi
- Anonyymi
Itse en kyllä ajele oman rakkauteni pihoilla enkä perässä mutta mulla itselläni on tässä kylässä stalkkeri, tuttu mies, 5/15 aloin kiinnittämään huomiota siihen suorastaan sairaaseen ajeluun:
menen koiran kanssa lenkkiä, tämä on eräässä risteyksessä pysäksissä, lähtee lipumaan kohti kun saa mut silmiinsä, ajaa ohi ja tekee uukkarin, uudestaan ohi, ajaa autonsa PURURADALLE kun menen koiran kanssa… tätä riittää.
Alkuus kävi raivostuttamaan ja vähän pelkäsin myös mutta onneks on tätä nykyä vähentynyt, kotiovelta joutunut pari krt käännyttämään. Että ajelkaa mutta hillitysti, varsinkin jos et saa vastakaikua, tekee oikeasti vaan hallaa, raskasta, raivostuttavaa ja pelottavaa. - Anonyymi
Ei ole vaikka rakastaa on annettava rauha naiselle. Se vain on kestettävä koko hirveys.
- Anonyymi
Onhan se helvettiä...
- Anonyymi
Onhan se hirveää kunnioittaa toisten ihmisten rajoja, jaksamista
- Anonyymi
Rakkautta ei ole, jonkun ihmisen kyylääminen.
Kenestä tahansa, voi tuntua epämiellyttävälle - jos tunnistaa vastakkaisen sukupuolen ja huomaa hänen kyylävän kotinsa lähellä.
Mikä siinä on niin vaikeaa, kunnioittaa toisen ihmisen yksityisyyttä?
Mitä tälläinen kyylääjä hakee, elämäänsä tällä käytöksellä?
Kertokaa hyvät ihmiset, eräälle mielensä pahoittajalle?
- Anonyymi
Minua eivät ihailijat haittaa kunhan eivät tule kotiini. Ketään ei voi kieltää ajamasta autolla yleisellä tiellä. Näin se vain on.
- Anonyymi
Ehkä se on jopa normaalimpaa kuin tämä palstakirjoittelu. Pimeitähän me kaikki ollaan kun tänne kirjoitellaan. Itse olen rakastunut. millä te muut selitätte palstasekoamisenne?
- Anonyymi
Täällä myös (epätoivoisesti) rakastunut
- Anonyymi
Autolla rinkiä ajaminen kuuluu ihastumiseen, tosin en tiedä yhtään naista joka toimisi näin.
- Anonyymi
Johtunee siitä että nuorilla naisilla on harvemmin autoja kuin nuorilla miehillä ja ihastuminen liittyy hyvin vahvasti nuoruuteen ja hermoneihin. Toki kaikki ihastuu joskus, mutta nuoret ihastuu aina.
- Anonyymi
Jaa, no hieman keskenkasvuista tai ehkä jo seniiliä.
- Anonyymi
No mikäpäs siinä, mutta entä jos se näkee, onko sulla joku meriselitys valmiina.
- Anonyymi
No olitkos se sinä
Ei se mua haittaa
Ois kiva jutskaillakin
- Anonyymi
Tottakai se on normaalia. Mutta miksi sinä sitä täällä kysyt? Tämä porukka ei ole millään tavalla perillä siitä mikä on normaalia. Onko normaalia kuvitella kaikki palstan naiset itseään maalittavaksi mieheksi? Onko normaalia kuvitella joka ikinen palstalle kirjoittava nainen joksikin vitun ei-miaksi joka varmaan kuollut jo? Onko normaalia kuvitella kaiken täällä palstalla liittyvän itseensä jo 15 vuotta? Minusta ei ole. Älä näiltä kysy normaalista.
- Anonyymi
Minusta uteliaisuus on tervettä niin kauan, kun sillä ei aiheuta ongelmia toiselle? Toki aiheuttaa ongelmia toiselle, jos toisella on jotain salattavaa, jota ei halua toiselle paljastaa? Silloin liika uteliaisuus voi koitua ongelmaksi, ymmärrettävääkin? Silloin kiinnostuksen kohde on väärä ja uteliaisuudella sekin voi paljastua ja loppuu tämäkin paljastumiseen?
- Anonyymi
Ei se varmaan liity mihinkään salailuun muun kun sen rallaavan osapuolen osalta, jolla ei ole pokkaa hankiutua tekemisiin suoraan, vaan tarve kerätä tietoa esim, että onko pihakeinu vielä paikoillaan ym jännää. Stalkkeri hakee aina yliotetta toiseen ja se ei ole tervettä se.
- Anonyymi
Viikko alkaa niittäessä sitä minkä lepopäivänään kylvää.
- Anonyymi
No eipä ole sellaiseen aikaa...
Ei kiinnosta roikkuminen huoh - Anonyymi
Not normalia...Pentuna eli parikymppisenä ajoin pariinkin kertaan ihannoimani leidin kodin lähellä ja syy oli mitä oli...Se mitä aavistin piti kutinsa.
Se oli silloin ja nyt on nyt...edes korttia ole tai autoa. - Anonyymi
Ei ole. Aja kallioleikkaukseen ja lujaa.
- Anonyymi
Toisten ajamiset ei kuulu kellekään vapaassa maassa . Kunhan ei mene yksityisalueelle .
- Anonyymi
Ihan normaalia toimintaa.
En tiiä onko normaalia, mutta joskus nuorena ajelin ihastuksen kodin ohi ihan vain nähdäkseni vilauksen hänestä. Odotin varmaan tilaisuutta mennä tykö ja kertoa ihastuksestani. Mutten sitten tietenkään kotiovelle mennyt, enkä törmännyt mitenkään muutenkaan että oisin voinut kertoa.
Keräilin rohkeuttani. Lopulta kirjoitin hänelle kirjeen, jossa kerroin ihastukseni. Ei hän ikinä mitenkään vastannut, vaikka jätin yhteystietoni ja hän kyllä tiesi kuka olen.
Hän ei vaan tuntenut samoin, eikä auttanut vaikka muutaman vuoden olin kuumissani tuohon tyyppiin. Aikakaan ei muuttanut mitään.- Anonyymi
On jos täytyy asioida erikoiskaupassa sielläpäin
- Anonyymi
Normaalimpaa kuin vältellä paikkoja, joissa kaivattu on, ettei se vaan tuntisi mua tunkeilevana. Vaikka koko ajan haluan nähdä.
- Anonyymi
Tämä. Menen aina sanomaan hei, jos nään hänet sattumalta ja jälkeenpäin kuumottelen, että vaikutan varmaan stalkkerilta. 😅
- Anonyymi
Jos jotain hänelle haluat sanoa, joo
- Anonyymi
Miks et tuu käymää
- Anonyymi
Ite päivystän tuntikausia autossa naisen pihan lähettyvillä.
- Anonyymi
Suunnitteletko homman etenevän kyttäyskeikka elokuvan tyyliin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136