Ootko nainen

Anonyymi

Ootko nainen sellanen kotihiiri? Ettet poistu asunnostasi kuin max. ruokakauppaan?

53

1142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Töihin, lenkille, kauppaan. Siinä on mun korona ajan kuviot

• Anonyymi

Ei huonoja kuvioita laisinkaan. Susta saa vielä joku mies hyvän vaimon.

• Anonyymi

Jotakuinkin.

• Anonyymi

Mikä sun ongelma on? Olet saanut itse hyvää, ja minulle pahaa. Sinä teit väärin, minä en, ja kannoin kaiken paskan kuitenkin. Jättäsitkö minut nyt rauhaan? Minulla on elämä, teillä oma. Annm teidän elää omaanne, ilman minua, tehkää samoin. Jos haluat onnen, rakkauden ja hyvän olon, älä vie sitä muilta. En minäkään tee niin, kerroin vain totuuden. Sille en voi mitään jos se satuttaa teitä. Kaiken jälkeen ansaitsen kaiken hyvän. Olenko vai en, sillä tiedolla et tee mitään.

• Anonyymi

Herranjestas nainen nyt nukkumaan. Pää selväksi. Eihän aloitus sinulle ollu osoitettu erityisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herranjestas nainen nyt nukkumaan. Pää selväksi. Eihän aloitus sinulle ollu osoitettu erityisesti.

Pidä huora pääsi kiinni, olet täysin onneton tunari, siksi varastat muilta. Hakkaat muiden elämiä alas, käytät hybäjsi, kidutat, hakkaat. Toivon että kuolette ja kidutte koko ryhmä. Ehkä vaikka menette yhdessä johonkin bussiin tai lentokoneeseen ja sattuu onnettomuus. Toivon sitä, jotta maailma olisi vähän parempi paikka. Hyi helvetti kuolkaa paskat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä huora pääsi kiinni, olet täysin onneton tunari, siksi varastat muilta. Hakkaat muiden elämiä alas, käytät hybäjsi, kidutat, hakkaat. Toivon että kuolette ja kidutte koko ryhmä. Ehkä vaikka menette yhdessä johonkin bussiin tai lentokoneeseen ja sattuu onnettomuus. Toivon sitä, jotta maailma olisi vähän parempi paikka. Hyi helvetti kuolkaa paskat!

Hyvä monodialogi sinulla taas latvakärömies

• Anonyymi

En edes ruokakauppaankaan ja elän haukkaamalla ilmaa.

• Anonyymi

En tykkää yksin lähteä minnekkään, kun ystävät vähissä. Olen huono luomaan kontakteja.

• Anonyymi

Mullakaan oo oiken oo ystäviä/kavereita jotka lähtisi mun kanssa minnekään sellaiseen paikkaan mihin oikeasti tahtoisin mennä. Eikä mulla oikeastaan oikeita ystäviä ole muutenkaan.

• Anonyymi

Olen kun minä haluan vain sinut ja aion kyllä saada sinut

• Anonyymi

Olen ei kiinnosta maailman meno kotona saa tehdä mitä haluaa ja töitä on kuin Jussilla.

• Anonyymi

Poistun vain kotipihasi puskaan lymyilemään, olen täällä nytkin. Älä kaiva nenää.

• Anonyymi

En lähde minnekään kotoa... ainoastaan jos joku kysyy mukaan

• Anonyymi

Tämä nyt ei ainakaan ole mulle. Asun kadulla. Ei taaskaan mulle mitään.

• Anonyymi

Asut oikeasti kadulla? Kamalaa! Onhan sulla kuitenkin tukea? Yöpaikkoja jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asut oikeasti kadulla? Kamalaa! Onhan sulla kuitenkin tukea? Yöpaikkoja jne.

No en vaan vietän paljon aikaani ulkona. Siksi noin kirjoitin. Minulla on koira.

• Anonyymi

Mitäpä tuota turhia. Ihmisen paras paikka on koti.

• Anonyymi

Ristiin rastiin tukka putkella mennyt, Huijalasta Veijalaan, vilkutan sulle vauhdista matkalla.

• Anonyymi

Suunnilleen, joo.

• Anonyymi

Mulla on tapana viettää aikaa sellaisissa paikoissa missä on hyvä olla.

• Anonyymi

Ja sellaisten ihmisten seurassa joiden kanssa on hyvä olla.

• Anonyymi

Ystävien kanssa korona-aikaan on nähty lähinnä ulkona kävelyllä tai picnic’llä tai on puhuttu puhelimessa maratoneja. Ennen näimme kotona tai ruokaravintolassa tai lasten tapahtumissa. Muutama ystävä lähtee mielellään myös keikalle kun hyvä esiintyjä osuu kohdalle. Kukaan ei käy perusjuottoloissa tanssimassa kuin erikoistilanteissa.

Viihdyn kotona, vaikka olen ekstrovertti, olen ainoaa extroverttilaatua, joka latautuu osittain kuten introvertti (ENFP). INFx tai INx olisi minulle varmaan paras pari. Puuhaan pihalla, käyn kaupassa, töissä ja lähiympäristössä liikkumassa ja leikkipuistossa, vien lapsia harrastuksiin. Uimahallissa (ehkä punttiksellakin) minut voi kohdata, jos korona-tilanne sallii. Koska olen sinkku, pääsen nyt helpommin myös joskus keikoille, mutta aika harvinaiseksi herkuksi tuo silti jää. Ei minusta baarikärpästä saa. Ja niin kauan kuin korona kiertää, taitaa ulkokeikat olla ainoa missä minuun törmää.

Voin itse vetää yhteen: ei tämän hetkinen elämä ole sellainen, että tapaisi miehiä kuin töissä ja harrastuksessa ellei satu hyvä tuuri tai innostu etsimään somen kautta. Vielä ei ole halunnut edes etsiä. Onneksi sentään työskentelen miesvaltaisella alalla, jolla on keskimäärin hyvin älykkäitä miehiä. Edes joku toivo, vaikkakin hyvin ohut sekin. S

• Anonyymi

Ex se oo ihan hyvä..

• Anonyymi

20 vastausta yhdessä tunnissa. Tuleekohan joku väittämään tähän, että kaikki on miehiltä?

• Anonyymi

Mitähän helkkarin väliä sillä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän helkkarin väliä sillä on?

Se ärsyttää tunteellisia ihmisiä, että heidän tunteensa mitätöidään mustamaalauksella.

• Suurin piirtein noin se menee. Ei oo oikein pystyny minnekään menemään, mutta onni onnettomuudessa, viihdyn yksin kotona, ja tekemistä on toistaiseksi riittänyt. Kyllä mulla vielä paremmat ajat jossain vaiheessa koittaa, ja sitten pystyy taas menemään ja tulemaan. Sitä koska ne ajat koittaa, en vielä tiedä. Joskus.

• Anonyymi

Vaihtelevasti oon ja en. Nyt vaan "haaveroinut", että pitää olla päiviä vähemmällä liikunnalla. Ei valittamista.

• Anonyymi

No mökkihöperötyyppiähän tässä jo vähän ollaan. Jotain vakipaikkoja kuitenki on joissa silloin tällöin tulee piipahdeltua. Pitäis varmaan olla niitä kissoja, ne jotenki sopis tähän kuvaan. Mikäpäs tässä, jotenki tuntuu että kadottais itsensä sellaisessa kovin menevässä elämäntavassa.

• Anonyymi

Ei ole kauheasti tarvetta käydä paljon missään, muuta kuin pakollisia asioita hoitamassa kaupassa käynnin lisäksi.

• Anonyymi

hassulta omalta kantilta tämmöinen korona eristys kauhistus. iteselle ei mitään ongelmaa päin vastoin olen onnellinen omissa oloissani en kapaa sosiaalista kontaktia muihin ihmisin kuin mitävälttämättömimmät kohtaamiset. mutta kuitenkin joskus hyvien siis kilttien ihmisten seura on ihanaa.

• Anonyymi

Olen ja en😂, mä en viihdy kuin töissä tai reissussa. Ei kiinnosta kaupunki, ei yö elämä. Mitä korvempaan sen parempi, rakastan hiljaisuutta!

• Anonyymi

Välillä olen ja välillä en. Joskus tekee mieli tehdä muutakin, kun olla kotona, mutta kyllä mä hyvin kotona viihdyn.

• Anonyymi

Mitenköhän vaikeaa korona on niille jotka kaipaa säännöllistä miesten ihailua matkustelua ja irtoseksiä?

• Anonyymi

Sen mitä miehistä tiedän niin ei yhtään vaikeaa.

• Anonyymi

No nyt kun on korona niin kyllä. En ole hirveästi viimeiseen puolitoista vuoteen kauheasti mihinkään liikkunut. Ainakaan missään baareissa, ostoskeskuksissa jne. Pyrin tekemään ostokseni lähikaupassa jne. Enkä muutenkaan ole sellainen ihminen joka tuppaa kenenkään seuraan väkisin ellei asiakseen kutsuta. Kyllä yleensä liityn seuraan jos kutsutaan ja minulla ei ole mitään muuta meneillään sinä hetkenä. Mutta joo, kyllä viihdyn myös kotonakin, ei ole tarvetta olla aina menossa.

• Anonyymi

Oikeasti näille jotka ei anna muiden elää, toivon kuolemaanne niin paljon!

• Anonyymi

Kyllä minä menen ruokakaupan lisäksi töihin ja metsään sekä käyn lähisukulaisilla. Viihdyn kotona. Ystävien kanssa soitellaan ja lenkkeillään. Asun maalla. Voisin asua korvessa.

• Anonyymi

Sinä ap taidat olla vielä enemmän kotonasi kuin vaanimasi nainen. Vahdit koko ajan ikkunassa naisen touhuja. Anna ihmisten elää elämäänsä niinkuin haluavat. Jos epäilet, että toinen on yksinäinen, meneppä juttelemaan!

• Anonyymi

Mitä ihmettä kenenkään menemiset ja tulemiset kuuluu palstalle?

• Anonyymi

No kerron sulle, että en tykkää käydä ruokakaupassa. Mutta on pakko päästä lenkille tai pyöräilemään joka päivä. Kenkä ostoksille aina joskus. Kesällä patiolle jonkun kerran. Elokuvissakin haluan käydä jne. Ja yhdet pikku festaritkin on tiedossa vielä tälle kesää ;) Mutta jos näitä ei lasketa, niin sitten olen kotihiiri!

• Anonyymi

Taidan olla pitäisi enemmän ruveta liikkumaan ihmisten ilmoilla.

• Anonyymi

En koti mutta lähiympäristöhiiri. Parhaiten viihdyn kotona ja tässä jossain kulmilla enkä oikein missään baareissa ja festareilla enää. Alle 30v olin ihan päinvastainen. En varmaan viettänyt koskaan viikonloppuja kotona. Aikaansa kutakin.

• Anonyymi

Juu kyllä, erakoitunut, suoli24:lla pälisevä, umpirakastunut mökkihöperö, just ja just tosiaan kaupassa käyn ja sielläkin vaan sen takia että jos näkisin M:n juostakseni häntä karkuun maitopurkkien sun muiden turnipsien kieriessä jaloissa. Onnetonta? Taitaa olla.

• Anonyymi

Nonii jees😄

Tee

• Anonyymi

Tääl pakonomaisissa ihmiskuvioissa menee juuri noin kuin kuvailit.

• Anonyymi

Tavallisesti en ole. Käyn tavallisesti lähes joka päivä jossain. Jos minulla ei ole mitään varsinaista ohjelmaa, saatan mennä keskustaan tai meren rannalle kävelemään, tykkään kävellä kantakaupungissa kauniiden, vanhojen talojen keskellä. Tai sitten saatan käydä samalla reissulla syömässä jossain. En missään hienossa ravintolaravintolassa, vaan jossain helpossa, kymmenen euron ruokapaikassa. Tai muuta vastaavaa. Toki joskus on myös sellaisia päiviä, että olen vaan kotona koko päivän. Mutta en tavallisesti ole montaa päivää putkeen kotona, vaikka keksin kyllä kotonakin itselleni loputtomasti tekemistä.

Mutta viime aikoina olen ollut poikkeuksellisen paljon kotona lähtemättä minnekään. Olen ikävöinyt miestä niin kovasti, etten oikein ole osannut tehdä mitään. Siksi on tullut oltua kotona tavallista enemmän.

• Anonyymi

Eipä käy kateeks kesälomailijoita vaikka itse vetänyt kovaa putkee töissä koko kesän, nimittäin nää ihanat pirkanmaan baareilijat ja terassien kanssa on vetänyt pirkanmaan nyt kolmannen asteen koronatasolle eli pahimmalle.

Leviämisvaiheeseen ja hirvee määrä 20-30 vuotiaita on tämän takia joutunut nyt koronaa hoidattaan sairaalahoitoon

Niin.. kannattiko ryypätä ja nuoleskella baareissa vieraita häh?

Lällällää.. nyt sitä kärsitään kun alapää vienyt ja järki ollut jäässä!

• Anonyymi

:)

muista aina jaksaa, elämässäsi, sillä olet kallisarvoinen, kuin itse, aika,

itsesi, toivottavasti, äärimmäisen pitkän, ja unelmissani, ikuisuuden, itsensä,

ja, haluan vain tähän sanoa että kaipaan sinua,

• Anonyymi

Voi kun kiva

• Anonyymi

Parempi kun en liikaa kulje ulkona pelottelemassa ihmisiä tällä ulkonäölläni, raukat joutuvat vielä terapiassa käymään mun takia, olen sen verran karsean näköinen. Kerrankin olin menossa kauppaan ja ulko-ovella pari teiniä tuli vastaan ja toinen heistä totesi ett hyi helvetti mut nähtyään😂😂

• Anonyymi

Aika kökköä arvostella, jos koronan takia on joutunut rajoittamaan sosiaalista elämää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe