Presidenttiuneni jatkuvat. Näin viime yönä unta, että olin Urho Kekkosen huoneistossa ja kävin illalla nukkumaan hänen sänkyynsä.
Jouko Pihon presidenttiuni
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä näin taannoin unta jossa olin jossain keskeisessä sisämaassa vierailulla ja kun näin ikkunasta järven, ihailin ääneen veden kirkkautta johon paikallinen: "Urho Kekkonen teki rakennusvarauksen järven niemeen josta tulee virkistyspaikka hänelle".
- Anonyymi
Jos näkee haaveunia että on sängyssä toisten miesten kanssa niin se on merkki alkavasta homoseksuaalisuudesta.
Tervetuloa pride maailmaan, ja Vapautumaan homoksi ❤💪😉 - Anonyymi
Minä taas olen nähnyt Putinista unta, että hän on meidän perheen päämies. Eräässä unessa ajelutin häntä pitkin Hesaa. Välillä hän käveli muiden ihmisten seassa, jotka ei paljoakaan huomiota kiinnittäneet, kun eivät uskoneet, että on oikea.
- Anonyymi
Päivät pitkät kun vallasta haaveilet, ei ihme, että uniinkin tulevat. Ja sitten niitä on pakko kertoa eteenpäin. Voi Jouko-parka sinua poloista.
- Anonyymi
Voi Jumala poloista, joka antoi ihmiselle kyvyn haaveilla vallasta...?
Kunnon ihminen ajattelee aina olevansa parempi ja voimakkaampi kuin hän on.
Heti näkyy, missä puuttuu kaksi tarpeellisinta ominaisuutta: henki ja valta. Siitä, kuinka joku ajattelee, voidaan nähdä, mitä häneltä puuttuu.
- Anonyymi
Kävin vilkaisemassa tämän kaverin FB-sivua ja kyllä hän todella vaikuttaa uskovan, että Jumala tekee hänestä ihmeen kautta Suomen presidentin.
- Anonyymi
Onneksi meille kaikille Jumalaa ei ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi meille kaikille Jumalaa ei ole olemassa.
Epäjumalia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäjumalia on.
niitä on tosiaan paljon , mammonalla on lonkerot vaikka mihin.
- Anonyymi
Piho presidenttinä on ihan yhtä todennäköinen kuin Trump presidenttinä tällä nelivuotiskaudella, eli todennäköisyys on tasan 0.
- Anonyymi
Piho presidenttinä taitaa olla vielä epätodennäköisempää.
- Anonyymi
Ehkä alitajuntasi yrittää kertoa sinulle jotain sinun seksuaalisuudesta. ;)
- Anonyymi
Huhhuh, monenlaisesta itsekeskeisestä kaverista olen kuullut, mutta kyllä nyt pomppasi omiin sfääreihinsä tämä kaveri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094