Osaako joku auttaa miksi paino ei putoa, kävelen noin 20k askelta päivässä ja käyn 4-5x viikossa salilla, eli liikun mielestäni paljon. Syön mielestäni alle kulutukseni, aamulla puuro proteiinijauheella ja omenalla n 400kcal. Lounas kanaa ja kasviksia n 300-400kcal. Päivällinen sama kuin lounas. Illalla otin kourallisen karviaiasia, maustamatonta jugurttia vähän ja mehukeittoa, arvioisin max 150kcal.
Ja siis painoni on jymähtänyt tuohon 56.6-57.6 lukemaan. Ja pari vko sitten painoin 56.6kg ja nyt päälle 57kg…
Osaako joku auttaa mitä pitäisi tehdä.
Tavoitteena on 52-53kg. Pidän huolta että syön 100g proteeinia päivässä vähintään.
Painonpudotus 57kg 157cm
5
53
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu siitä millä intensiteetillä otat nuo askeleesi-
Samoin siitä, ettei salilla käyminen todista mitään vaan se mitä siellä tekee ja miten tekee on oleellista.
Jos salitouhussasi on tehoa niin ei ole mikään ihme, ettei paino putoa..
Kehon koostumuksen muutos ei näy vaakalukeman laskuna.
On oma kokemukseni. - Anonyymi
Mitä jos korjaisit minäkuvaasi. Painosi on ihan ok tuolle pituudelle ja tuolla liikunta- ja proteiinimäärällä sinulla on todennäköisesti läskin sijasta lihasta. Naisilla tietysti on hieman rasvaakin, mutta aika rumia olisivat jos reidet, perse ja rinnat olisivat kuin miehillä.
- Anonyymi
Olen lukenut että jos olet kauan syönyt alle kulutuksen, painoa on enää vaikea saada alas, ja sillä oli jotain leptiinitasojen kanssa tekemistä, mutta jos syö yhtenä päivänä yli kulutuksen, sen jälkeen se paino pitäisi alkaa pudota paremmin taas.
Samaa mieltä kuin muutkin. Kehonkoostumuksesi muuttuu. Lihas painaa enemmän kuin läski. Ehkä vaakan sijasta tulos näkyisi vyötärönympäryksessä ja ulkonäössä. En osaisi olla huolissani.
- Anonyymi
Eihän se oikein lähde, 180 cm/105 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927