Pääministeri hukassa ?
Esitetään Suomeen uutta rajoitusten ”matokuuria”.
Nyt on kohta pakko pääministerinkin tulla esille, alkaa niin olemaan jo kansallinen hätä kädessä. Vaikkei Sannan taidot siihen auta, pitää kuitenkin olla pääministeri instituutio mukana, vaikkei Sanna Marin siinä mukana olisikaan.
Kun koronan toinen aalto jylläsi Suomessa ennen viime vuodenvaihdetta, oli tavanomaista, että tehohoidossa oli päivittäin 20–30 henkilöä ja koronakuolemia raportoitiin 5–10 päivässä.
Oleva koronan neljäs aalto on erilainen kuin aiemmat aallot
7
<50
Vastaukset
Kokoomuksen Petteri Orpo niitä matokuureja vain esittää, kun puolueensa ei keksi järkevämpää syytä astua median eteen.
- Anonyymi
Väärin !
Nyt esitti mm >>Pitääkö Suomi taas sulkea? ”Muuttunut yhteys” koronakuolemien ja tautitapausten välillä havaittu
Professori Martin Scheinin esitti Suomeen uutta rajoitusten ”matokuuria”<<
Tämä sentään on punavihreän ytimessä, että arvostelit häntä kin. HIHHULI ! paremminkin.
- Anonyymi
Lääketieteen-tohtori = lääketieteen tohtori, alkaa niin olemaan = alkaa niin olla, pääministeri instituutio = pääministeri-instituutio
- Anonyymi
Miten kirjoitetaan 'pääministeri-piilossa'
Ei kuitenkaan merkittävämpiä tappioita kuin normaalissa kausiflunssassa!
Kyllä tämä on vaarallisempaa, ja tarttuvaa. Aasialainen oli 57-58, sekään ei vedä vertoja koronalle. Aasialaiseen kuoli muistaakseni 3000 Suomalaista,jonka sairasti suuriosa kansasta. Oli penissiliini jo apuna kun keuhkoihin iski bakteerit, jolla saatiin sen lisävaikutus torjuttua.
Korona paljon vaarallisempi muoto, esim verraten moniin kausiflunssiin, jotka menee päivissä ohi, ainakin viikoissa.Persu_ kirjoitti:
Kyllä tämä on vaarallisempaa, ja tarttuvaa. Aasialainen oli 57-58, sekään ei vedä vertoja koronalle. Aasialaiseen kuoli muistaakseni 3000 Suomalaista,jonka sairasti suuriosa kansasta. Oli penissiliini jo apuna kun keuhkoihin iski bakteerit, jolla saatiin sen lisävaikutus torjuttua.
Korona paljon vaarallisempi muoto, esim verraten moniin kausiflunssiin, jotka menee päivissä ohi, ainakin viikoissa.Keskivaikeasta flunnssasta on edelleen kyse, Mitkään faktat eivät muuta osoita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682411En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009