Hei. Olen tyttö, mulla tulossa selkäleikkaus. Aloin miettimään, että laitetaanko minulle katetri. Onko siis kellään tietoa laitetaanko ja miten laitetaan?
Katetrointi
4
277
Vastaukset
- Anonyymi
Katetrin laitto saattaa riippua leikkauksen kestosta, sekä myös siitä, missä kunnossa on leikkauksen jälkeen, eli onko sitten mahdollista pissata muuten, vaikka alusastiaan.
Katetrin laitto ei oikeastaan satu, se kyllä tuntuu aika epämukavalta.
Naisille se on helpompaa kuin miehille, eli miehillä tuntuu ilmeisesti myös jonkin verran kipua.
Jos katetri laitetaan leikkauksen yhteydessä, ne saattavat laittaa sen vasta siinä vaiheessa, kun potilas on jo nukutettu, eli silloin siitä ei tiedä mitään.
Katetrin pois ottaminen on myös helppo ja nopea toimenpide, se ei tunnu juuri miltään.
Ennen leikkausta on turha pelätä sitä katetrin laittoa, ei se ole niin kamalaa kuin ehkä moni kuvittelee.- Anonyymi
Kiitos avusta!😌
- Anonyymi
Minulla on naisena suorastaan vaikeaa tehdä mitääs asioita alusastiaan vuoteessa maatessa. Siksi virtsakatetri oli jopa helpotus kun ei tavinnut murehtia pissaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on naisena suorastaan vaikeaa tehdä mitääs asioita alusastiaan vuoteessa maatessa. Siksi virtsakatetri oli jopa helpotus kun ei tavinnut murehtia pissaamista.
Minulla ihan sama juttu.
Selällään maatessa tuntuu lähes mahdottomalta pissata, on epäluonnollinen asento.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289