Kuin moni nainen käsittelisi miehensä eturauhasta strapillä, jos mies pyytäisi sitä teitä tekemään hänelle. Tarkoitan tässä asia yhteyttä eturauhasen hyvin voinnin kannalta, itselläni on ollut jo eturauhasen liikakasvua yli 4v jonka on urologi todennut. Syön alfysosin ja finasteridin lääkkeitä liika kasvuun, olen tänään menossa Urologille viimeiselle ilta ajalle. Hän suositteli viime kerralla tuota eturauhasen hierontaa yhtenä hoitomuotona, onnistuisi strapilla vaimon tekemänä varmaan paremmin kuin mitä itse olen yrittänyt tehdä erilaisilla hierojilla.
Strap-onia eturauhaselle.
2
830
Vastaukset
- Anonyymi
Mites nuo mainitut lääkkeet, niillä on varsin huono maine mahdollisine sivuvaikutuksineen.
Mutta jos naiskumppani on omasta takaa, niin kysy häneltä tuota auttamisen vaihtoehtoa, ellei avaus ole jälleen kerran pelkkä fantasia-tarina.Olen ollut namisissa nykyisen vaimoni kanssa 12v , eli on kokeiltu kaikenlaisia juttuja seksin saralla dildoista tekopeniksiin. Dildoa on annettu eturauhaselle. Vaimo Kanssa tilattiin tänä aamuna strap-on housut vaimolle ja pari käyrää strap on dildoa niihin 😏. Huomenna päästään kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768