Tänään 10.08. Karjalainen pläjäytti varsinaisen uutispommin postin toimitusnopeudesta. Olisi kiva tietää, millaisen mediakohun saattelemana Karjalainen kirjeensä lähetti eri puolelta Suomea matkaan. Kehtasi ilkimys vielä väittää, että portin kulku on nopeata. Minä rohkenen olla toista mieltä. Muutaman kerran olen kokenut, että Postin välittämät kirjelähetykset kaupungin sisäisessä liikenteessä keskikaupungilta lähiöön ovat kestaneet jopa parikin viikkoa.
Paljonko lie Posti maksanut Karjalaiselle tuosta aamun harhauttavasta jutusta?
Harhauttavaa "totuutta".
3
64
Vastaukset
- Anonyymi
Harhauttava juttu oli, liian positiivinen kertoakseen totuuden postin toiminnasta.
Itse sain keväällä karhulaskun joka sekin lähetyspäivästään oli viikon seilannut maailmalla postin kourissa. Olin yhteydessä laskun lähettäjään ja sieltä oli alkuperäinen lasku lähtenyt, vieläkään ei perille tullut vaikka reilu 4 kk kulunut.
Karhulaskun maksoin sovitusti ajallaan ilman lisämaksuja.. - Anonyymi
Tuo kaupungin sisäinen posti on lähinnä vitsi. Siihen olen itsekin törmännyt ja viikoissa se toimitusaika mitataan.
- Anonyymi
Kaupungin omasta apinapostista tuskin on kyse vaan valtakunnan posti, itella mikä vetelä sitten lieneekään kulkee miten ja milloin sattuu. Luotettavuus on ollut jo vuosikymmenen aivan perseellään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573745
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652621- 642498
- 552421
- 402349
- 162296