Paras markettishampoo?

Evvie

Siinäpä se kysymys tulikin. Ei ole tällä hetkellä varaa kampaamon tuotteisiin, joten haluaisin kuulla muiden kokemuksia näistä halpisaineista. Mitkä ovat hyviä? Tai jos kaikki on huonoja, niin mitkä vähemmän huonoja?

Itse olen kokeillut nyt Sunsilkiä värjätyille hiuksille, mutta en ole oikein tyytyväinen, kun tuntuu, että hiukset ei tule riittävän puhtaiksi. Itselläni on herkästi takkuuntuvat hiukset ja hoitoainetta kuluu reippaasti.

7

2196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markettituotteista

Ykköspari on tietenkin Erisan shampoo ja hoito. Todella hyvät tuotteet, riittävä teho normaaleille hiuksille. Tuoksuttomat, silikonittomat ja hellävaraiset tuotteet ja hyvä pH-arvo.

Jos hiuksillasi on erityisvaatimuksia niin kakkossijaa pitää XZ-tuoteperhe. Kotimaisia toimivia shampoita ja käyvät myös silikonipelkoisille. Tyrni-sarja sopii erityisen hyvin värjätyille hiuksille. Xz-sarjasta löytyy myös todella mainio jätettävä hoitosuihke. Öljyhoito ei ole kummoinen.

Kolmantena listallani on Garnier Respons tuotteet. Hoitoaineissa silikonia, shamoissa ei (paitsi moisture milkissä toisinpäin). Hyvät, riittoisat ja hyväntuoksuiset tuotteet. Värjättyjen hiusten sarja on ruusuntuoksuinen.

• kaupan

hiustuotteita ovat L´oreal Elvital -sarjan tuotteet, ehdottomasti! Noilla shampoilla minäkin saan takkutukkani selväksi ja puhtaaksi. Eivät maksa mahdottomia; joku pari- kolme euroa puteli. Kokeile!!!!

• todellakaa

Panosta itseesi ees vähän ja jätä markettituotteet hyllylle.

• on maailman ihanin

eli minulla on paksut aika pitkät hiukset tarvitsin kiiltoa ja kosteutta ja että hiukseni oisivat ihanan sileät sitten ostin sunsilkin sellasessa lilassa shammppoo ja hoitoaine. tuli ihanat hiukset ja hiusnaamioitakin kannattaa tehdä esim h&m:llä 1.90 kannattaa kokeilla!

• Parastukka

XZ:n kosteuttava shampoo ja hoitoaine Wella Balsam Color Shine! Kummassakaan ei ole silikoneja, ihan mahtavat tuotteet yhdessä!!! Hiukset pysyy puhtaina ja pehmoisina vaikka kuinka kauan!!!

• .....

paras marketti tuote on garnier fructis (vihreet purkit) värjätyille hiuksille =) mä ainakin tykkään!!!

• Anonyymi

Sunsilk latistaa hiuksia eikä ainakaan minulla pese täysin puhtaaksi, tunnen sen kyllä koska ennen sunsilkin käytön aloittamista minulla oli Suomalainen shampoo sininen purkki käytössä ja PH arvo oli 5.5 joka taas pesee hiukset puhtaaksi hellävaraisesti kunnioittaen hiusten omaa pohjaa ja vaikka tukka onkin takussa sen käytön jälkeen niin ainakin on puhtaampi kuin muilla käyttämilläni tuotteilla.

Kokeilkaapas 2 kuukautta käyttää suomalaista shampoota ja vaihtakaa yhtäkkiä johonkin muuhun esim sunsilkiin nii huomaatte eron.

Sunsilk on ihan hyvä shampoo ja tuoksu aivan mahtava mutta kyllä kannatan suomalaista vastuullisesti tuotetta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe