Dacian automyyjän juttusilla

Anonyymi

Juttelitko datsian luottomyyjän kanssa? Keittikö tuoretta kahvia ja saitko nisua? Oliko sen parasta ennen päivä jo mennyt vai oliko tuoretta? Laitoitko nimen tilaussopimukseen??

12

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pulla oli kuivaa korppua ja kahvikin maistui eilispäiväiseltä. Kaikenpäälle koeajoautossa oli polttoaine lopussa. Jäi kaupat tekemättä. Painuin Ford liikkeeseen kaupoille.

• Anonyymi

Meidän kaupungissa Daciat ja Fordit myydään samassa liikkeessä.

• Anonyymi

Taitaa tosielämässä kuitenkin olla niin, että Dacian ostajat ovat todella niitä jotka tietävät mitä ovat tekemässä ja mitä ostamassa.
      Toista on Toyotan ostajat, jotka ostavat sitä mitä naapuri ja työkaveri, koska kyllä kai ne on sitä miettineet ja minun ei tarvitse ja kaikki ajattelee samoin ja tulos vituttaa, mutta yhteinen kurjuus yhdistää ja siitä vaietaan,

• Anonyymi

Vai, että rellun halpiksen osto oikein mietitty juttu, heh. Kai se Pertti Koivulan verkkareissa mörisemisen kertaalleen katsominen on jonkun mielestä miettimistä. Kun sillä oli verkkarit niin se kuvastaa minua ja ostan heti... ja sitä rataa.

• Anonyymi

Miksi ruokitte Niuvan mt trollia. Trolli elää huomiosta ja te iriootit annatte huomioo narsisti trollille.

• Anonyymi

Pahaksi on trolli tosiaan päässyt. Sitä se tekee, kun ei ole edes varaa ostaa entistä itäautoa. Kyllähän se syö miestä.

• Anonyymi

Mikä on tuo teidän dasistien Niuva? Joku dasisteille spesiaali paikka? Täällä hullut kärrätään Niemeen.

• Anonyymi

Joka nimensä datsian tilaussopimukseen kirjoittaa pitäs kärrätä Niuvaan 😀

• Anonyymi

Kyllä laitoin uuden sanderon tilaukseen.
      On muuten hieno peli.

• Anonyymi

Hahahahahahahaha. Hihihihihihihihihihihihi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahahahahahahaha. Hihihihihihihihihihihihi.

Selvästi tekonaurua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvästi tekonaurua.

Taisi mennä datsian ostajalta kahvit väärään kurkkuun kun kuuli autonsa hinnan. Siinä ei pahaa oloa auttanut edes tuorehko nisu. Itse menin rellukauppaan ja ostin samalla hinnalla vähän käytetyn capturin. Sain vielä kääretorttua kahvin kanssa ja juteltiin mukavia rellumyyjän kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe