Laihat ei paljon leipää syö

Anonyymi

Laihat ihmiset ei syö paljon yhtään leipää eikä mitään muitakaan viljatuotteita.Tässä muutamia laihoja jotka itsekkin niin sanoo.Olen kuullut tämän saman asian MONELTA muultakin laihalta.
Olen itsekkin todennyt taas kerraan itsekkin tämän saman asian.Paino alkoi nousemaan heti kun aloin taas syömään vehnäsämpylöitä,ja liikunta jäi vähälle.

Kohta 5;09
https://www.youtube.com/watch?v=Xye_Oo1OnAw&t=309s
Kohta 9;18
https://www.youtube.com/watch?v=GU4TL4-Qpc8&t=556s

Nämäkään tytöt ei yleensä paljon leipää syö,mitä olen seurannut,niin niiden ruoka on yleensä getogeenista rasvaisia juustoja,lihaa ja kasviksia.
https://www.youtube.com/watch?v=Bd05y4lQN4c&t=863s

Vähäkaloriset ateriat tulee kasviksista perunasta,ja keitoista.Esimerkiksi uimari jani sievinen sanoi lihoneensa leivällä.

51

1433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No empä luopuisi leivästä muutamien lisäkilojen takia ja väliaikainen leivän pois käytöstä jättö pelkästään itsensä kiusaamista !

• Anonyymi

Ei tässä nyt siitä ole kyse että kaikki leipä ja vilja pitäisi jättää kokonaan pois,sitä pitää vain vähentää 80% JOS laihduttaa TAI haluaa että ei liho.Nämäkin laihat tummaihoiset mitä suomessakin nykyään on paljon eivät syö tietojeni mukaan paljon leipää,eivätkä he harrasta yhtään liikuntaa.

Siinä on tosiaan se vaara että lihoo kymmeniä kiloja JOS syö pullia ja leipiä.Pieni karkin syönti ei haittaa,syön dietilläkin sen 100g karkkia joka päivä n 400 kal

Kalorit pidän nyt n 2200-2600,liian pienillä kaloreilla vain lihon.Liikuntaa pitää alkaa harrastamaan taas uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä nyt siitä ole kyse että kaikki leipä ja vilja pitäisi jättää kokonaan pois,sitä pitää vain vähentää 80% JOS laihduttaa TAI haluaa että ei liho.Nämäkin laihat tummaihoiset mitä suomessakin nykyään on paljon eivät syö tietojeni mukaan paljon leipää,eivätkä he harrasta yhtään liikuntaa.

Siinä on tosiaan se vaara että lihoo kymmeniä kiloja JOS syö pullia ja leipiä.Pieni karkin syönti ei haittaa,syön dietilläkin sen 100g karkkia joka päivä n 400 kal

Kalorit pidän nyt n 2200-2600,liian pienillä kaloreilla vain lihon.Liikuntaa pitää alkaa harrastamaan taas uudestaan.

Olen nyt itse jojoillut pieniä määriä n 3 kg kerta viimeisen vuoden aikana ainakin 4 kertaa.Lihomisen syy on ollut AINA leipä ja muut viljatuotteet.
        Liikuntakin on periaatteessa aivan typerää hommaa,kulutetaan paljon energiaa jotta saisi syödä enemmän.Tätä monet tekeekin.Paljon helpommalla pääsisi jos söisi vain oikein.

Minun on PAKKO aloittaa nyt liikunta koska en muuten laihdu.Pitää vain sitten yrittää tosissaan alkaa syömään oikein ettei TAAS liho taas takaisin.

• Anonyymi

Syön kilon leipää päivässä.Minä olen tikkulaiha.Minä liikun tunteja päivässä.

• Viljatuotteissa on paljon kuitua ja siksi niitä suositellaan. Ennemmin kannattaa välttää niitä leivän päällisiä kuin leipää.

• Anonyymi

Eihän leipä maistu miltään sellaisenaan,sen päälle pitää laittaa rasvaa ja juustoa yms.
        Eikä karjalanpiirakat,vehnäsämpylät,patongit maistu ilman rasvaa.

Vain se toimii ettei leipää syö paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän leipä maistu miltään sellaisenaan,sen päälle pitää laittaa rasvaa ja juustoa yms.

Minä syön paljon leipää ja sen päällä kaikkea.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kun siihen tottuu. Minä käytän leivän päällä kevytmajoneesia ja sitäkin hyvin vähän. Sitten myös kurkkua, tomaattia, marinoitua sipulia tai kalkkunaleikettä.

Jos ei pysty syömään leipäänsä ilman rasvaisia päällysteitä niin ne on kyllä parasta jättää pois.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Ei tarvitse kun siihen tottuu. Minä käytän leivän päällä kevytmajoneesia ja sitäkin hyvin vähän. Sitten myös kurkkua, tomaattia, marinoitua sipulia tai kalkkunaleikettä.

Jos ei pysty syömään leipäänsä ilman rasvaisia päällysteitä niin ne on kyllä parasta jättää pois.

Leipä on erinomainen tapa saada kuitua sekä tiettyjä vitamiineja ja hivenaineita.

Rasvainen juusto, rasvainen makkara, voi ja margariini voivat tehdä hyvästäkin leivästä tosi suolaisen ja rasvaisen. Vähärasvaiset levitteet, leikkeleet ja juustot sekä kasvikset ovat hyvä tapa pitää leipä terveellisenä. Hyvä esimerkki on tuo kevytmajoneesi, jossa on vain viitisen prosenttia tyydyttyneitä rasvoja, joskin suolan määrä vaihtelee valmistajan mukaisesti. Sama koskee vaikkapa kalkkunaa, jossa on oivallinen rasva-proteiini -suhde. Kasvikset toimivat aina ja tuovat kuivaankin leipään kosteutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon..... Miksi leipää ei voisi syödä vähän, vaikkapa pari-kolme viipaletta päivässä (50 - 100 g)?

• Anonyymi kirjoitti:

Paljon..... Miksi leipää ei voisi syödä vähän, vaikkapa pari-kolme viipaletta päivässä (50 - 100 g)?

100 g leipää on aika Passeli annos. Minä syön 120 g Eli 4 palaa Oululaisen jälkiuunileipää. Ihan mukavasti tulee kuitua ja on helppo ratkaisu aamiaiselle, iltapäiväkahville tai iltapalaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos pitäö itseään pienessä nälässä tai muuten hillitsee ruokahaluaan niin oppii syömään leipää ilman päällysteitä. Parhaiten silloin maistuu itselleni monet eri näkkileivät. Leipää myös kastaa vaiika jahviin tai teehen. Ei muutama leipäviipale päivässä pahaa. Mässäily on asia erikseen.

• Anonyymi

Laihat ihmiset eivät syö _paljon_ yhtään mitään. He syövät kaikkea vain vähän. Siksi he ovatkin laihoja. Toisaalta kenenkään ei tarvitse olla laiha. Normaalipainoisena on paljon hauskempi olla.

• Anonyymi

Kaikenlaisia yleistyksiä. Lihavuus tai laihuus johtuvat yleensä monista osatekijöistä. Tietysti, mitä ja millaista ruokaa suuhunsa tunkee, mutta myös perintötekijät ovat tärkeä osa kokonaisuutta, myös liikunnan osuus on tapetilla. Myös käytössä olevat lääkkeet vaikuttavat monen painoon. Mutta jos aikansa viettää sohvalla, kaikkea makeaa ja rasvaista napostellen ja päälle limsoja, lienee selvää, että on suuri vaara tulla "keskikehon rakentajaksi". Ja siltikin on ihmisiä, jotka eivät liho koko ikänään.

• Anonyymi

Siinä on kyllä perinteinen vanhan kansan änkyrä :D

• Anonyymi

Itsellä on rasvaprosentti aina kympin luokkaa ja syön lähes pelkkää leipää. Mitä vittua oikein selität?

• Anonyymi

Onhan se tietysti mahdollista,mutta saat määärällisesti syödä kevyempää ruokaa 5-10 kertaa enemmän ,koska tyypillinen voileipä 100g sisältää noin 300 kaloria ja muu kasvisruoka 30 -70 kal

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se tietysti mahdollista,mutta saat määärällisesti syödä kevyempää ruokaa 5-10 kertaa enemmän ,koska tyypillinen voileipä 100g sisältää noin 300 kaloria ja muu kasvisruoka 30 -70 kal

Vaihteen vuoksi olet oikeassa. Leivässä on paljon energiaa vaikka sillä ei olisikaan päällysteitä.

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

Vaihteen vuoksi olet oikeassa. Leivässä on paljon energiaa vaikka sillä ei olisikaan päällysteitä.

Kyllä se leipä ja lihottaa ehdottomasti eniten.Söin sitä joskus ennen ja nyt kun olen lihonut 3 kiloa 3 kertaa päivässä,pelkästä rasvastakin tuli 470 kaloria.30gx = 90g eli 470 kal

Ajallisesti nämä turhat ylimääräiset syö lyhyessä ajassa (n vajaa tunti)
        250 kal x 9=2200 kal siihen sitten vaikka pussillinen rinkeleitä 500g 1700 kal Yht 3900 kal
        muu ruoka 1000 kal = 4900 kal
        karkit 200g 800 kal yht 5700 kal

Näitä saa ajallisesti syödä VÄHINTÄÄN yhtä kauan tai enemmän kuin tuota 5700 kaloria,koska ruoka on vähäkalorista
        Jos syö vain karkit 100g 400 kal ja keitot yms 1500 kal tulee vain n 2000 kal päivä ja saa syödä HYVIN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo kevyemmät ruoat ovat keittoja, jotka sisältävät pääasiassa vettä. Jotta keitosta saisi riittävästi energiaa, sen kanssa täytyy syödä 2-3 viipaletta leipää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo kevyemmät ruoat ovat keittoja, jotka sisältävät pääasiassa vettä. Jotta keitosta saisi riittävästi energiaa, sen kanssa täytyy syödä 2-3 viipaletta leipää.

Minun keitossa on vettä vain puolet,kaloripitoisuus katsotaan keitetyn kasvisten painon mukaan ja veden yms keskipainon mukaan esm 100g lihakeittoa sisältää 60 kaloria ja 400g
        60x 4= 240 kaloria

Kaikissa keitoissa on suunnilleen samat kalorit.Itse tehdyssä ON vähemmän kaloreita jos laittaa juustoa ja kermaa kuin vähän.
        https://www.kilokalori.net/ravinto/kokkikartano/lihakeitto

• Anonyymi

Laihat ei paljon muutakaan syö. Aliravitsemustila ei ole terveellistä.

• Anonyymi

Monet laihat urheilijat syö puolet enemmän kuin lihavat.Eri ihmisten kalorinkulutus vaihtelee väliltä 1800-5000 kaloria riippuen arkiaktiivisuudesta ja liikunnan määrästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet laihat urheilijat syö puolet enemmän kuin lihavat.Eri ihmisten kalorinkulutus vaihtelee väliltä 1800-5000 kaloria riippuen arkiaktiivisuudesta ja liikunnan määrästä.

Urheilijalla on lihasta. Urheilija on eri asia kuin laiha anorektikko.

• Anonyymi

Jos pitäisi valita vain keiton ja leivän väliltä, ottaisin leivän 9/10 tapauksista.

Keitto on yleensä melko energiaköyhä ruokalaji, josta on tosi helppoa saada suolaa yli tarpeidensa. Tavallinen keitto ei ole terveysruoka, vaikkakin keiton paras puoli on lämpimän liemen, perunoiden ja kasvisten näennäinen täyttävyys.

Jos keiton makua ja siten suolapitoisuutta pystyy itse säätelemään, asia on ok. Jos tavoite on 1500 kaloria päivässä ja keiton energiatiheys on 100 kcal/100g, keittoa tarvitaan päivässä 1,5 kiloa. Keiton tyypillinen suolapitoisuus on 1 %, joten suolan saanti on 15 g/vrk eli kolme kertaa päivän suositus. Keiton suolapitoisuutta on siis pakko pudottaa todella merkittävästi, mutta se onnistuu vain itse tehden, ei kaupan tuotteissa.

Kepeästi rakennetun juusto-leikkele-kasvis -leivän energiatiheys on 250 kcal/100g ja tyypillinen suolapitoisuus on 1 %. Suolan saanti ko. energiatasolla on vain noin kuusi grammaa eli lähellä suositusta. Tämä onnistuu myös kaupan valmistuotteilla ilman, että leipää tarvitsee leipoa itse.

Valmiskeittoa, jossa suolamäärää ei ole rajoitettu, ei voi suositella kenellekään pääasiallisena päivittäisenä energialähteenä.

• Anonyymi

"Jos tavoite on 1500 kaloria päivässä ja keiton energiatiheys on 100 kcal/100g, keittoa tarvitaan päivässä 1,5 kiloa."

Mutta jos keiton energiatiheys onkin vain 50 kcal/100g kuten useimmissa keitoissa on, niin keiton kanssa saa syödä 300 g ruisleipää (250 kcal/100g) ennen kuin 1500 kcal tulee täyteen

• Anonyymi

Laitan itse siihen myös perunaa ja tummaa makaroonia,niin hiilihydraattejakin tulee sopivasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos tavoite on 1500 kaloria päivässä ja keiton energiatiheys on 100 kcal/100g, keittoa tarvitaan päivässä 1,5 kiloa."

Mutta jos keiton energiatiheys onkin vain 50 kcal/100g kuten useimmissa keitoissa on, niin keiton kanssa saa syödä 300 g ruisleipää (250 kcal/100g) ennen kuin 1500 kcal tulee täyteen

Avauksessa sanottiin että vain läskit syö leipää tai muita viljatuotteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avauksessa sanottiin että vain läskit syö leipää tai muita viljatuotteita.

Leipä on hyvää.

• Anonyymi

"savolainen pulloposki, syöpi puuron leivän kanssa, kainulainen kaitanaama litkii liemen leivättä", ps.vanha sanonta ennen

• Anonyymi

Näin se on, ruoka-apu kassit ovat täynnä lihottavaa vaaleata leipää ja sämpylää, sekä Lidlin suolaisia juustoja ja makkaroita. Köyhällä ei oo varaa laihdutus/terveellisiin ruokiin.

• Anonyymi

Kyllä on varaa,eihän perunat ja pakastekasvikset maksa kuin 3 euroa kilo,eikä niitäkään tarvitse syödä kuin vain vähän,ja makarooni 80 centtiä kilo.Niistä saa tehtyä erittäin edullisesti hyvää terveellistä ruokaa.
        Yksi lautasellinen ruokaa maksaa vain noin 50 centtiä.Lounasruokalassa se on 10 euroa
        Vain liha maksaa sen 6 euroa kilo,mutta ei sitäkään tarvitse siinä olla kuin vain vähän.

Ei köyhänkään tarvitse syödä lihottavaa ruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on varaa,eihän perunat ja pakastekasvikset maksa kuin 3 euroa kilo,eikä niitäkään tarvitse syödä kuin vain vähän,ja makarooni 80 centtiä kilo.Niistä saa tehtyä erittäin edullisesti hyvää terveellistä ruokaa.
        Yksi lautasellinen ruokaa maksaa vain noin 50 centtiä.Lounasruokalassa se on 10 euroa
        Vain liha maksaa sen 6 euroa kilo,mutta ei sitäkään tarvitse siinä olla kuin vain vähän.

Ei köyhänkään tarvitse syödä lihottavaa ruokaa.

Pitää SIIS tehdä vain oikeita valintoja,ja aamulenkki ON tärkein KUN aloittaa laihduttamisen.(VÄHINTÄÄN 2,5 tuntia)muuten EI laihdu

• Anonyymi

Minä olen laiha. Siis oikeasti laiha, en hoikka.
      Syön aamuisin kaurapuuroa, päivän aikana kaksi palaa ruisleipää ja usein iltapäivällä täysjyväcroissantin tai vastaavan.
      Olen kasvissyöjä, siis syön kananmunia mutta en minkäänlaista lihaa tai kalaa missään muodossa.
      Maitotuotteita syön raejuustoa sekä maustamatonta Kreikan jogurttia.
      Jäätelöä menee kesällä.
      Hedelmiä syön pari päivässä, banaanin sekä joko pienen appelsiinin tai mandariinin.
      Pullaa ja keksejä ja kakkuja yms. en ole syönyt vuosiin, enkä lisättyä sokeria missään ruoassa.
      En välitä karkeista ja jos joskus niitä ostan niin vain sellaisia jotka on vegaanisia eli ei sisällä liivatetta.
      Suklaa on paheeni ja sitä syön yhden 200 g levyn yksin kerran viikossa.
      Olen aikuinen nainen, kaksi lasta synnyttänyt. Kilpirauhasen vajaatoiminta todettu jo nuorella iällä ja sen takia käytän Tyroxinia.
      Liikuntaa harrastan lenkkeilemällä joka päivä. Liikkuminen on ollut aina minulle hyvin tärkeää ja lenkillä tyhjään pääni ja lataan akkuni.
      En ole koskaan pitänyt minkään sortin diettiä. Paino pysyy samana vaikka en näe nälkää enkä pakkoliiku.
      Ruokavalioni on siis kasvisruokaa.
      Olen terve ja hyväkuntoinen. Laihuus ei automaattisesti tarkoita sairautta, ja ennemmin olen laiha kuin lihava.

• Anonyymi

Olen laihtunut yhdellä kuurilla noin 5 kiloa myös leivällä,silloin pääateria oli 2 viipaletta ruisleipää päällä kalaa ja kasviksia ja illalla sama ateria päällä kananmunaa ja kasviksia.
      EI SAA OLLA yhtään rasvaa ja juustoa.
      Liikuntaa n 4-5 tuntia päivässä pyöräily 2,5 tuntia kävely

Eli se pitää VALITA kumpaa syö muuta lämmintä ruokaa tai leipää.Ei voi syödä kumpaakin,ja leipää vain 4 siivua päivässä.

• Anonyymi

Ne kannattaa pistää tarkasti paperille alekkain,mitä on milläkin kuurilla syönyt JOS on onnistunut laihtumaan,ja tallentaa se hyvin kansioon,niin voi joskus aloittaa saman kuurin JOS on lihonut.Onnistuneesta kuurista on hyvä tehdä myös filmikin mitä ruokia on syönyt.Jokaisella on nykyään jonkinlainen kamera jolla voi tallentaa syödyt ateriat,ja ottaa ennen ja jälkeen valokuvat.

Sitten kun sama ruoka ei enään maistu,niin vaihtaa erillaiseen kuuriin.
        Kaikilla laihtuu aivan samalla tavalla,kunhan kalorit pysyy n 2300-2700 päivässä.
        Lihaa ja kalaa pitää olla proteenin lähteenä yht noin 200g päivässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kannattaa pistää tarkasti paperille alekkain,mitä on milläkin kuurilla syönyt JOS on onnistunut laihtumaan,ja tallentaa se hyvin kansioon,niin voi joskus aloittaa saman kuurin JOS on lihonut.Onnistuneesta kuurista on hyvä tehdä myös filmikin mitä ruokia on syönyt.Jokaisella on nykyään jonkinlainen kamera jolla voi tallentaa syödyt ateriat,ja ottaa ennen ja jälkeen valokuvat.

Sitten kun sama ruoka ei enään maistu,niin vaihtaa erillaiseen kuuriin.
        Kaikilla laihtuu aivan samalla tavalla,kunhan kalorit pysyy n 2300-2700 päivässä.
        Lihaa ja kalaa pitää olla proteenin lähteenä yht noin 200g päivässä

"Lihaa ja kalaa pitää olla proteenin lähteenä yht noin 200g päivässä"

Ja minkä verran rasvaa ja hiilihydraatteja?

Eikö ollut vastaamaaan kun piti poistaa vai oletko hoopoveen sukulainen?

• Anonyymi
    • Anonyymi

"Pitää SIIS tehdä vain oikeita valintoja"

Niin pitää.

"aamulenkki ON tärkein KUN aloittaa laihduttamisen"

Onko tuo vitsi? Jos ihminen olisi luotu juoksemaan ensitöikseen aamuisin, ihminen olisi juokseva kukko.

"(VÄHINTÄÄN 2,5 tuntia)muuten EI laihdu"

Taaskin meni lopulta ihan pelleilyksi. Häpeäisit edes.

• Anonyymi

Kyllä se niin on,ei sitä muuten laihdu.Mielummin pitää olla liikenteessä koko päivä 6-10 tuntia ainakin kevyttä liikkumista.EI YHTÄÄN istumista eikä makaamista.

Minä olen muuten laihduttanut ennenkin jos et satu sitä tietämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se niin on,ei sitä muuten laihdu.Mielummin pitää olla liikenteessä koko päivä 6-10 tuntia ainakin kevyttä liikkumista.EI YHTÄÄN istumista eikä makaamista.

Matalakalorisella n 1500 kal laihtuu vain nestepaino,mutta liikunnalla palaa oikea läski.
        Nykyään on kännyköissä sellainen ohjelma kuin fit joka mittaa automaattisesti energiankulutusta kävelyistä ja pyöräilystä yms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä olen muuten laihduttanut ennenkin jos et satu sitä tietämään."

Se selittää kaiken. Yritys ja erehdys ja sitä rataa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matalakalorisella n 1500 kal laihtuu vain nestepaino,mutta liikunnalla palaa oikea läski.
        Nykyään on kännyköissä sellainen ohjelma kuin fit joka mittaa automaattisesti energiankulutusta kävelyistä ja pyöräilystä yms

Mitähän tuolla "nestepainolla" mahdetaan tarkoittaa?
        Aikuisilla veden osuus painosta on n. 60 %. Miehillä vettä on suhteellisesti enemmän kuin naisilla ja lihavilla vähemmän kuin laihoilla koska läski sisältää vettä vain n. 10 %. Kun ihminen laihtuu, niin kehon suhteellinen vesipitoisuus kasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän tuolla "nestepainolla" mahdetaan tarkoittaa?
        Aikuisilla veden osuus painosta on n. 60 %. Miehillä vettä on suhteellisesti enemmän kuin naisilla ja lihavilla vähemmän kuin laihoilla koska läski sisältää vettä vain n. 10 %. Kun ihminen laihtuu, niin kehon suhteellinen vesipitoisuus kasvaa.

Minulta mitattiin vesipitoisuus nestepainon määrittämiseksi ja se oli sama kuin jäässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Minä olen muuten laihduttanut ennenkin jos et satu sitä tietämään."

Se selittää kaiken. Yritys ja erehdys ja sitä rataa.

Lihoin muutaman kilon takaisin laiskottelemalla.Liikasyönti oli suurin syy ,JOS olisin liikkunut en olisi lihonut yhtään kiloa.

• Anonyymi

> Liikasyönti oli suurin syy.

Loistavasti sanottu foorumin Einsteinilta. On aivan totta, että suurin syy lihomiseen on liikaa syöminen. Jos energian saanti on suurempaa kuin kulutus ja tarve, henkilö lihoo. Kiitos tästä vielä kerran!

• Anonyymi

Nyt loppuu laiskottelu.Katsotaan kahden viikon kuluttua mikä on tulos.

• Anonyymi

Lihomisen syy on aina se että ON syönyt liikaa, liikunnan lopettaminen tai vähentäminen johtaa helposti siihen liikasyöntiin.

Itse lihoin 1 kg kahden viikon aikana niin että liikunta oli vain kevyttä kävelyä ja kalorit väliltä 3300-4000 muutamana päivänä 5000 kal
        Kahden viikon kuluttua paino oli noussut 3 kiloa ja vyötärö 4 cm pihtimitta 4 mm
        Paino laski heti sen kahden viikon jälkeen 2 kiloa joten todellinen lihominen oli vain 1 kg mutta pihtimitta ja vyötärön ympärysmitta ei pienentynyt yhtään.
        TULOS
        Vyötärön ympärysmitasta ja pihtimitasta näkee HETI todellisen lihomisen tai laihtumisen ja painosta ei näe laihtumista (painosta näkee laihtumisen vasta sitten myöhemmin)
        -Vyötärön ympärysmittakin näyttää olevan lähes yhtä tarkka mittaustapa mitata lihomista ja laihtumista, kuin pihtimittaus vaikka olen sitä monesti epäillyt.4 cm = todellisuudessa vain 1kg ei 3 kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt loppuu laiskottelu.Katsotaan kahden viikon kuluttua mikä on tulos.

Kyllä! Nyt saa portaiden nousu, pyöräily ja hiihto loppua. Katsotaan, mikä on tulos kahden viikon kuluttua.

Pihtimitta nyt.
        -Ala 175mm
        -Ylä 230mm

Paino 62 kiloa.
        Pituus 194 cm.

Mittaillaan uudestaan parin viikon päästä.

• Anonyymi

Missä se toinen härikkö on? Siis itsesi lisäksi toinen häirikkö, ja häirikköhän sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä se toinen härikkö on? Siis itsesi lisäksi toinen häirikkö, ja häirikköhän sinä olet.

En minä mikään häirikkö ole VAAN oikea laihduttaja.Laihdutettavaa on vain noin 5 kiloa NIIN vatsalihakset näkyy.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6833
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2955
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1271
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1255
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1154
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1120
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223