Älkää olko huolissanne

Anonyymi

mopopoikien löristelystä , kylällä , lähes läpi yön .
Kyllä se sitten loppuu,kun aivot kehittyvät sille tasolle,että ymmärtävät,kuinka hölmöä se on .

9

1241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa nuoret vähetä tältä kylältä jotta antaa poikien rällätä kun vielä niitä on.... nykyiset valittajat ei taida enää muistaa omaa nuoruutta kylän raitilla. Aina on ääntä ollu

• Anonyymi

Sukupolvesta toiseen jatkuu ja toistuu. Kun tämä sukupolvi viisastuu, niin uudet ovat jo aloittaneet. Nähty ja koettu on.

• Anonyymi

Olen yksi valittajista. Mopo kyllä oli, mutta siitä ei kyllä noin 40 vuotta sitten ollut häiriötä kenellekään, koska silloin ei noitten tyhmyreitten tapaan rällätty keskellä kylää ilman pakoputkia ja olivat sentään laillisia pelejä silloin. Ei ollut viritetty ja pakoputki oli paikallaan. Nyt posuutetaan ylinopeutta, minkä keritään ja mitä enemmän melua saadaan aiheutettua sivullisille, niin sitä parempi noille homoi...mopoilijoille. Ei tartte sitten mammanpoikien itkeä, kun sinivuokko sattuu kohdille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen yksi valittajista. Mopo kyllä oli, mutta siitä ei kyllä noin 40 vuotta sitten ollut häiriötä kenellekään, koska silloin ei noitten tyhmyreitten tapaan rällätty keskellä kylää ilman pakoputkia ja olivat sentään laillisia pelejä silloin. Ei ollut viritetty ja pakoputki oli paikallaan. Nyt posuutetaan ylinopeutta, minkä keritään ja mitä enemmän melua saadaan aiheutettua sivullisille, niin sitä parempi noille homoi...mopoilijoille. Ei tartte sitten mammanpoikien itkeä, kun sinivuokko sattuu kohdille!

Lol 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mopo kyllä oli , ( utta ei ole enää,varastivat Porvoon Näsistä v 75 )
        merkkiä Rabinek vm 1959.
        "Hieman" myöhemmin oli Kawasaki 1200 ZZR ym.

• Anonyymi

Mopoista nyt ei niin vaaraa, mutta se mustalla wolkkaripakulla ajava idiootti. Vetää venettäkin välillä perässä. Nopeusrajoitukset ei nähtävästi tätä mulkkua koske.

• Anonyymi

Tyhjä kylän raitti melkein aina kun yksi nuori erehtyy elämää yrittää olette jo teilaamassa joka yö kauheeta elämäni on pilalla.

• Anonyymi

Tosiaan, koko kylä lähes kuollut ollut jo lähes 20 vuotta ja sitten mopopoikia ja tyttöjä paheksutaan kun yöllä ääntä kuluu....Sitä ääntä kuului 2 kertaa enemmän 90- luvulla kun ajettiin vielä autoilla pilluralliakin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaan, koko kylä lähes kuollut ollut jo lähes 20 vuotta ja sitten mopopoikia ja tyttöjä paheksutaan kun yöllä ääntä kuluu....Sitä ääntä kuului 2 kertaa enemmän 90- luvulla kun ajettiin vielä autoilla pilluralliakin...

Nimittäin vähintään 2 kertaa enemmän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51