Tällä sivustolla, kertokaapa viisaammat mitä kyseiset kysymykset tuomieleen ja kertokaa omin sanoin.
Mitä on sananvapaus ?
Mitä on vastuu sanomista sanoista ?
Mitä on herjaus ?
Mikä on omatunto ?
LISTAUS LUKEMASTANI
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
Lause lopuu yhtee välimerkkiii ei kahtee
- Anonyymi
Saa kirjoittaa noinkin, on selvempää !
Mitä tulee noihin kysymyksiin, sanoisin, jotta mikään noista ei toteudu täällä täydellisesti. Viestejä poistuu miten sattuu ja siinä menee se sananvapauskin samalla !
Vastuuta niistä ei tarvitse ilmeisesti kenenkään ottaa - ehkä ylläpito itse, mutta sekin vain ääritapauksissa ?
Herjaus on hyvin suhteellinen käsite, täällä sitä esiintyy päivittäin !
Omatunto on täälä laitettu syrjään siksi aikaa, kun kirjoitellaan ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tulee noihin kysymyksiin, sanoisin, jotta mikään noista ei toteudu täällä täydellisesti. Viestejä poistuu miten sattuu ja siinä menee se sananvapauskin samalla !
Vastuuta niistä ei tarvitse ilmeisesti kenenkään ottaa - ehkä ylläpito itse, mutta sekin vain ääritapauksissa ?
Omatunto on täälä laitettu syrjään siksi aikaa, kun kirjoitellaan !Omatunto ja kaikki muukin järjen hiven tuntuu olevan täällä narikassa.. Kertoo paljon kirjoittajien älykkyydestä ja halusta solvata muita - nimettömänä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omatunto on täälä laitettu syrjään siksi aikaa, kun kirjoitellaan !Ei saa äidinkielesi sääntöjen mukaan
- Anonyymi
minä luen jokapäivä uutiset täältä. totta joka sana
- Anonyymi
Vain totta tänne kirjoitetaan. Tämä on perussuomalaisten tiedotuskanava.
Tätäkin kyllä yritetään valtamedian toimesta sensuroida, mutta onneksi ahkerasti kirjoittavat jäsenemme korjaavat virheet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296