Ennen olin suvakeista suurin, mutta nyt minun silmäni on avautuneet. Suomessa on pahaa kantasuomalaisiin iskevää rasismia lihaasyöviä heteromiehiä vastaan. Vihervasemmisto on ominut suomalaisuuden ja yrittää syöttää sitä nuoremmille sukupolville. Tämä maanpetos on mahdollista torjua vain
PAAVO VÄYRYSEN JOHDOLLA! JOS PAAVO VÄYRYNEN EI OLE SUOMEN PRESIDENTTI NIIN MAANPETOS TULEE VAIN JATKUMAAN!
Minun silmäni ovat avautuneet.
Anonyymi
5
166
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein, vain Paavo Väyrysen opastuksella Suomi pelastuu tuholta.
- Anonyymi
Joo Pave pressaksi ja Keminmaan keisariksi. Voisi olla vaikka Afganistanin uusi keisari. Kullä Paven jutuilla vanhoollist Talebanit ympäripuhutaan. Politiikka on sama molemmilla. Puhuu paljon mutta ei sano mitään ONNEA
- Anonyymi
Avasit silmäni, Paavo Väyrynen kunniaan
- Anonyymi
väyrysellä on jokin kehityshäiriö ? sen silmät !!!
- Anonyymi
Väyrynen on ihmiskunnan kaunein henkilö, en tiedä mistä sinä puhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144