KIITOS JEESUS

Anonyymi

Että suostuit vapaaehtoisesti kärsimään ja kuolemaan, kun havaitsiot, ettei sinun kapealle tielle ja ahtaalle portille tulijoita ollut, kun kaikki alkoivat sinua vihata.

Näin koko ihmiskunta sai Paavalin ja Pietarin kautta kaikille ihmisille sopivan uskon:

KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

8

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi nautin suuresti sinun veresi voimasta.

• Anonyymi

Juurikin niin!

• Anonyymi

Parempi oli miedän oma usko metsän Tapioon, meren Ahtiin ja taivaan Ukkoseen.

Paljon parempi. Tämä kristinusko hidastanut kehitystä, tappanut ihmisiä, polttanut noitia. Kerännyt rahaa aneilla (mikä tahansa rikos hinnoiteltu), jopa Rooma kirkko rakennettu niillä ja "pyhimykseksi julistusrahoilla". Kukaan ei pääse pyhimykseksi ellei maksa lunnaita.

Israil tappaa ja muodostaa ghettoja. Laajenee ja kostaa koska ei itse tehnyt mitään saksalaisia vastaan. Esim suomalaiset eivät ikinä olisi suostuneet tuollaiseen nöyryytykseen.

Maailma olisi paljon parempi ilman kristinuskoa! Jo 2000 ero lahkoa ja kaikki haisevat yhtä pahalle!

• Minkä tölkin avaaja sinä olet.

Hunksi kaverisi tappoivat oikean Sunin.

Oli pakko tappaa, kun ilmoitti olevansa Jeesuksen todistaja.

• Anonyymi

Ittepähän tuo pöljäili. Sääli että puoli maailmaa kärsii siitä yhä.

• Anonyymi

Kiitos Jeesus, että tänäkin päivänä sydämeni on täynnä syntiä,
      mutta siitä huolimatta saan olla sinun verelläsi puhtaaksi pesty syntinen.

• Anonyymi

Kiitos Jeesus, että olen saanut yhden jeesustelijan ahtaalle, käskysi mukaan:

"Maailmassa te olette ahtaalla."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe